Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de det travelt??

Herregud som de prater, jeg blir helt sliten av å høre på av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig. Først synes jeg dette var sååå sjarmerende. Nå blir jeg bare oppgitt, for de dialogene er høyst usannsynlige og urealistiske.

Skrevet

En annen ting som irriterer meg med denne serien, litt på kant med dette, men - jeg syns hun som spiller mamma'n (Lorelei?) er så dårlig til å spille. Søstera mi mener at hun SKAL være sånn "teit", men jeg tror ikke det, jeg...

K

Skrevet
dialogene er høyst usannsynlige og urealistiske.

Nemlig!

Ang. mora så blir det litt for mye "teit" spilling synes jeg.

Eller så er hun bare dårlig ja..

Gjest Madam Felle
Skrevet

En av de beste seriene jeg har sett :wink:

Skrevet
Så enig. Først synes jeg dette var sååå sjarmerende. Nå blir jeg bare oppgitt, for de dialogene er høyst usannsynlige og urealistiske.

:enig:

Alle i den serien japler avgårde. Det er noe urealistisk, ja. Synd, for serien ellers er god, synes jeg.

Skrevet

Jeg synes det har blitt verre etterhvert, var ikke så voldsomt i de første episodene. Synd ja. :(

Skrevet

Hm... :o

Snodig at det ikke bare har vært meg. Liker denne serien sååå godt og har venta på at den skulle komme tilbake, men så er den ikke riktig så søt og fin lenger :-?

Mannen så den sammen med meg sist uke og midt i det hele sier han plutselig "Hva handler dette om egentlig??". Ble svar skyldig.... :ler:

Skrevet

Hater serier med så FORDØMT god forhold mellom mor og barn.

Greit med et godt forhold, men dette her er bare FOR urealistisk. Og de prater jo uten stopp.

Skrevet
Hater serier med så FORDØMT god forhold mellom mor og barn.

Greit med et godt forhold, men dette her er bare FOR urealistisk. Og de prater jo uten stopp.

Totalt urealistisk selvfølgelig... og dessverre forherligere den et forhold mellom mor og datter der datteren har tatt morsrollen og moren oppfører seg som en tenåring. :(

Skrevet

Totalt urealistisk selvfølgelig... og dessverre forherligere den et forhold mellom mor og datter der datteren har tatt morsrollen og moren oppfører seg som en tenåring. :(

Min mor har alltid vært opptatt av at vi alldeles ikke er venninder, men mor og datter. Det betyr ikke at vi ikke kan reise på ferie sammen eller drikke vin .

Skrevet

Enig med deg, Poirot - det blir rett og slett for dumt - helt urealistisk. Jeg ble skikkelig skuffet over serien - altfor kunstig og oppkonstruert. Nei, takke meg til Linda Green på lørdagene på NrK2 - der er det ikke mye kunstige greier :ler:

Skrevet

Min mor har alltid vært opptatt av at vi alldeles ikke er venninder, men mor og datter. Det betyr ikke at vi ikke kan reise på ferie sammen eller drikke vin .

Samme her :)

Har en datter som "bare" er tjue år yngre enn meg sjøl, men kunne aldri hatt et slikt forhold til henne. Jeg er trossalt den som har ansvaret.... :roll:

Skrevet

Jeg synes serien er kjempesøt jeg, og synes ikke skravlingen er urealistisk i det hele tatt!!

Men så er jeg oppvokst i ett hjem bestående kun av jenter også da, og vi skravler!! Når vi er sammen går kjeften minst like mye og like "merklig" for utenforstående!! (spør gjerne kjærsten, eller søsterns kjærste eller en hvilken som helst annen mann som har vært i dette huset sammen med oss!!) :lol:

Moren er jo for all del ansvarsfull, hun spiller jo ikke teit, men rotete, vimsete og en med litt mange tanker i hode samtidig!!

jepp!! kjenner igjen både væremåten og snakkemåten jeg!! Til moren altså!! :lol:

Skrevet
Jeg synes serien er kjempesøt jeg, og synes ikke skravlingen er urealistisk i det hele tatt!!  

Men så er jeg oppvokst i ett hjem bestående kun av jenter også da, og vi skravler!! Når vi er sammen går kjeften minst like mye og like "merklig" for utenforstående!! (spør gjerne kjærsten, eller søsterns kjærste  eller en hvilken som helst annen mann som har vært i dette huset sammen med oss!!) :lol:  

Moren er jo for all del ansvarsfull, hun spiller jo ikke teit, men rotete, vimsete og en med litt mange tanker i hode samtidig!!  

jepp!! kjenner igjen både væremåten og snakkemåten jeg!! Til moren altså!!  :lol:

:enig: samme her.

Skrevet

Jammen jeg VAR enig jeg og, men nå syns jeg det blir mer og mer tullete... :-?

Skrevet

Har det vært så mange episoder nå etter at det startet igjen da?

Tror bare jeg har sett en eller to episoder jeg etter at det startet igjen, og de syens jeg var ganske samme tone som det jeg husker fra tidligere.

Skrevet

Det har vært to (tror jeg), men jeg syns det har endra seg merkbart.. sist episode da de var på den middagen hos ahn som skulle hjelpe Rory inn på Harvard... Lorelei skravla jo uten stopp..

Det var morsomt innimellom, men det ble litt mye innimellom også.

Tror jeg savner intrigen med Rory og de to gutta i livet hennes... Jess var herlig! :ler:

Skrevet

Jupp, skravla og sto på akkurat så mye som skravlehuer gjør når de er skikkelig usikre på situasjonen :lol: , fordi det sto om hennes datters fremtid og de var i DEN perfekte familien (sånn karrieremessig), som stilte spørsmål under middagen som hun (og jeg) ikke hadde hatt sjans til å svare på dersom vi ikke hadde hatt oppslagsverk i nærheten. Når man da i tillegg tror man må gi alle de rette svarene, for ellers kommer ikke dattern din inn på den skolen hun ønsker, så skjønner jeg at nervøs skravling lett finner sted, selv om det på ingen måte er lurt, og dersom man ser det på film, så vil man se at man heller burde holdt kjeft!! i tillegg så har hun nettopp funnet ut at dattern kanskje ikke kommer så lett inn på sin ønskede skole som forventet, fordi det faktisk finnes fler som henne der ute, og da må man finne på noe som gjør at hun kommer inn. :blunke: :lol:

etter hva jeg har skjønt, så er det fremdeles de samme to mennene i Rorys liv, men det har ikke tatt helt av enda. Men det skal være sjalusi mellom Rory og Jess' kjæreste etc, så det kommer jo sikkert mer av den slags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...