Gå til innhold

han var jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann =)

jeg tok jomfrudommen til en gutt igår natt, han sa ikke at han var det, men etter klomsingen og usikkerheten kom det ikke som en overraskelse da en vennen av meg og av han fortalte meg det idag.

Så da lurer jeg på. HVA GJØR JEG NÅ?!

selv tar jeg veldig lett på sex og gidder som oftest ikke snakke med fyren etter jeg vi har hatt oss (da har jeg på en måte fått det jeg ville ha)

Burde jeg kanskje gjøre noe annet i dette tilfelle?! vil jo ikke såre han på noen måte, men vil jo heller ikke at han skal tenke det kan bli noe.. jeg har null peiling på hva gutter vanligvis tenker i slike situasjoner?!

vi er foresten begge 20 år...

hadde satt står pris på om jeg kunne fått noen gode råd! =)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter min første gang, som var på fylla, la fyren meg til som venn på FB. Han prata til meg og spurte om hvordan det var og at han ikke ville at min første gang skulle bli på den måten, og jeg synest dette var veldig pinlig. Men begge var veldig, så jeg tenker ikke mye på det idag! Men kan hende gutter tar det på andre måter ? ikke vet jeg.

Må bare legge til at dette var på ferie, så jeg slipper å møte han igjen noen gang! :biggrin:

Skrevet

Skal du gjøre noe? Trenger ikke bety mer fordi han var jomfru. Stor sannsynlighet for at han bare ville pule.

• Liker 2
Skrevet

heisann =)

jeg tok jomfrudommen til en gutt igår natt, han sa ikke at han var det, men etter klomsingen og usikkerheten kom det ikke som en overraskelse da en vennen av meg og av han fortalte meg det idag.

Så da lurer jeg på. HVA GJØR JEG NÅ?!

selv tar jeg veldig lett på sex og gidder som oftest ikke snakke med fyren etter jeg vi har hatt oss (da har jeg på en måte fått det jeg ville ha)

Burde jeg kanskje gjøre noe annet i dette tilfelle?! vil jo ikke såre han på noen måte, men vil jo heller ikke at han skal tenke det kan bli noe.. jeg har null peiling på hva gutter vanligvis tenker i slike situasjoner?!

vi er foresten begge 20 år...

hadde satt står pris på om jeg kunne fått noen gode råd! =)

Spør om han vil knulle deg i rompa, om du er jomfru i toern så får dere en felles opplevelse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør om han vil knulle deg i rompa, om du er jomfru i toern så får dere en felles opplevelse.

Helt enig med Knald.

TS, du skylder jomfrugutten å få ta deg i et av jomfruhulla dine. munnen din hvis du ikke har sugd før, eller anusen hvis du er jomfru i rumpa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok jomfrudommen hos en gutt. Det var en skikkelig big deal for han.

Men så var jeg halvveis sammen med han å da, så blir jo noe annet da.

Skrevet

Om han ikke har sagt noe, så vil han sannsynligvis ikke at du skal vite det.

Tar han kontakt, så tar du det derfra. Gjør han det ikke, så er det vel bare et vanlig ONS for din del?

Skrevet

Du tror sikkert å ta jomfrudommen er en big deal for gutter, men gutter tar det ofte veldig lett. Jenter tror det er big deal for gutter pga det er så big deal for jenter selv med jomfruhinne, blødninger og våthet/opphisselse. Bare ikke ta kontakt med ham så tar sikker ikke han kontakt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...