Gå til innhold

Easy Hotel i London

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å prøve ut et Easy Hotel i London. Jeg har funnet ut at jeg uansett ikke bruker hotellrommet til annet enn å sove noen timer om natta, resten av dagen er man ute på opplevelser, så jeg ser ikke poenget i å betale mer enn jeg må.

Det jeg ser på nettsidene til Easy Hotels passer meg fint. Så lenge jeg har ei rein og noenlunde komfortabel seng å sove i og et privat bad, så er jeg fornøyd. Det er null problem at rommet er lite, at man må betale ekstra for nye håndklær (jeg tar med et par hjemmefra) og at rommet ikke blir ryddet/vasket under oppholdet uten ekstra betaling (rydde gjør jeg selv, og det er ikke behov for vask når man er der max ei uke likevel).

Men et par ting bekymrer meg:

- Hvordan er luftkvaliteten i disse knøttsmå rommene uten vindu?

- Hvordan er brannsikkerheten? Uten vinduer må det jo være rene brannfellene?

Noen som har vært på Easy Hotel i London og kan dele litt erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd der to ganger. Første gang med en venninne, andre gang med mannen. Begge gangene valgte vi EasyHotel Victoria, det ligger i en fin gate, flott og rolig strøk, et par minutts gange unna Victoria station.

Generelt vil jeg si at det var veldig greit å bo der. Og kjempebillig, selvsagt! Dette var mellom 4 og 6 år siden, da var hotellet relativt nytt. Rent og ikke noe styr. Hvis du vil se på TV, leier du en fjernkontroll for 5 pund per dag, el.l.

Og det er toalett/dusj på alle rom! Dette er en luksus når det gjelder billighotell i London.

Første gang bodde vi på det rimeligste rommet uten vindu, knøtt lite. Vi var to jenter på shoppingtur, merket at det var liten plass til bagasjen i rommet, måtte stable sakene opp langs veggen / på senga når vi ikke brukte den. Det gikk helt greit, men det var kanskje litt klamt etter vi begge hadde dusjet. Men det var god ventilasjon på rommet.

Andre gang valgte jeg et litt større rom (et par kvm større) med vindu. Dette vil jeg absolutt anbefale. Da føles det litt luftigere og mer som et normalt hotellrom, ikke som å være inni en boks. Litt mer bagasjeplass på gulvet (men fremdeles lite), men vi var strålende fornøyd.

:-)

Skrevet

Tusen takk for svaret. :)

Det blir nok Easy Hotel neste gang vi er i London ja. Må i det minste teste det ut.

Skrevet

Det blir aldri mer easy hotell på meg i hvert fall! Jeg har bodd på det som ligger i Paddington. Vi reiste to venninner, men hadde heldigvis hvert vårt rom. De var knøttsmå, og man hadde en følelse av å sitte på glatcelle. Det var fryktelig dårlig luft der, og det stinket vaskemidler. Vi hadde bestilt rom med vindu, men ble sendt ned i kjelleren.. Vi tenkte at her har det skjedd en feil, men neida, rommene hadde vinduer de, ikke ut til fri luft, men ut i korridoren! Ikke veldig gøy å betale ekstra for noe sånt.. Hotellet ligger like ved Paddington station, og det virket som om t-banen gikk like under bygningen vi bodde i. Jeg hadde heldigvis ørepropper, for det støyet en del. Når det er sagt hadde sikkert opplevelsen vært en annen dersom vi hadde fått rom over bakkeplan, med vinduer som faktisk slapp frisk luft inn..

Skrevet

Dette virker interessant. Jeg vil helst bruke minst mulig på hotellet, men samtidig ha muligheten til å ha eget rom med bad. Og hotellrommmet skal jo kun brukes til oppbevaring av bagasje og et sted man kan sove og dusje.

Jeg lurer på å benytte meg av EH ved Victoria. Er det noe spesielt man bør huske på når man bestiller? Noe som kan være lurt å tenke på, eller lurt å ha med seg på dette hotellet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...