Gjest gjest Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hadde en gang med ei dame hjem og jeg hadde ikke kondom, da ville hun ikke knulle. Hun dro hjem. Men om jeg til en annen gang har med ei dame hjem, hadde det da vært greit å knulle henne i rompa istendfor? (Har sjelden kondomer tilgjengelig, liker de ikke men noen få ganger har jeg hat det) 1
Daniel84 Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Ville ikke pult a i rævva uten kondomer, heller Hva du burde gjøre? Kjøpe kondomer. 4
Gjest Anon Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 aw hell naw. Kjøp kondomer for svarte faen. Og hvis du skal ta noen i tha butt så kjøper du glidemiddel, and lots of it 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Vær du glad for at damen du hadde med hjem var mer fornuftig og ansvarsbevisst enn du tydeligvis er. Som de andre her sier, kjøp kondomer og ta ansvar for både din egen og damenes helse. Damene kan beskytte seg mot graviditet men det er du som må putte på gummien så dere begge er beskyttet mot kjønnssykdommer. Visste du ikke det, eller........? 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Bruk alltid kondom på ONS, eller med folk man ikke vet bakgrunnen på! Når man er i fast forhold, og man vet at begge er sykdomsfri, og man har alternativ prevansjonsmiddel istedenfor kondom, kan man pule ivei uten kondom. Iblandt tenker jeg at det skulle vært straffbart å ha sex uten kondom, og at man kun fikk droppe kondomet når man var i fast forhold, der begge var sykdomsfrie.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Vet du hvor mye raskere kjønnssykdommer sprer seg ved analsex, eller? Du har ikke lurt på hvorfor homofile blir så mye lettere smittet av HIV enn heterofile? 2
Gjest Katten. Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 (endret) SURPRISE BUTTSEX! http://2.bp.blogspot.com/_aiZKdsWKwHw/TCbeSlTD9NI/AAAAAAAAAEI/inABz9qWBoE/s1600/6828surprise-buttsex.jpg img-tags fjernet Bond, mod Endret 9. august 2011 av Bond
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 Bildet over meg er like bra hver gang!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå