totes_mc Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Vet ikke hvilken mobil du har, men jeg har samsung og går inn på programinnstillinger -> anrop -> alle anrop -> avvis automatisk. Dette gjelder bare for innkommende anrop, ikke meldinger. Nummeret blir heller ikke sperret i den forstand, men automatisk avvist. Tror den som ringer får opptattsignal eller noe
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Vet ikke hvilken mobil du har, men jeg har samsung og går inn på programinnstillinger -> anrop -> alle anrop -> avvis automatisk. Dette gjelder bare for innkommende anrop, ikke meldinger. Nummeret blir heller ikke sperret i den forstand, men automatisk avvist. Tror den som ringer får opptattsignal eller noe Men da avviser du vel alle anrop fra alle som prøver å ringe?
LadyStarlight Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 På min htc kan jeg velge hvilken kontakt jeg vil sperre innkommende anrop fra.
totes_mc Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Men da avviser du vel alle anrop fra alle som prøver å ringe? Nei, du velger hvilke du vil avvise selv
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Nei, du velger hvilke du vil avvise selv OK, så da kan jeg sperre for onkel Per og nabo Kari, sånn at hver gang de ringer meg så får de opptattsignal? Eller mener du at du avviser manuelt hver gang de ringer deg?
Rosalie Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 På min htc kan jeg velge hvilken kontakt jeg vil sperre innkommende anrop fra. Korleis gjer du det?
LadyStarlight Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Korleis gjer du det? Gå inn på den kontakten det gjelder, slik at du får opp info. Nesten helt nederst står det blokker anroper --> på
PepsiMax Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 noen som vet hvordan man gjør dette på nokia n8 også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå