Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om dette navnet på en liten pike?

For kjedelig, traust og enkelt, eller pent? Hva assosierer du med navnet?

Alle meninger settes pris på :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg synes det er et nydelig navn. Enkelt og romantisk på samme tid, og er et navn som passer like godt på et lite barn som på en voksen dame.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til en veik liten pike, og kan ikke forestille meg en Elise i en lederstilling eller som en som i det hele tatt hevder en mening.

• Liker 1
Skrevet

Synes det høres ut som et sånn der misjonsskip eller flytende kirke, om du vil.

Men det er litt kult på nett, da: eLise. Litt sånn der iPod, liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til Elise er en fin melodi :)

Kusinen min heter Elise. Sterk basketballspiller og absolutt ingen veik pike.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er ett kjempefint navn, både til barn og voksne :)

• Liker 1
Skrevet

Elise er et vakkert navn synes jeg.

Får absolutt ikke assosiasjoner til veik og Elise kan utmerket godt ha en lederstilling når hun blir voksen. Hvorfor i all verden skulle hun ikke kunne ha det? :jepp:

Skrevet

Som de fleste over sier - et vakkert navn. Det er i mine øyne et sterkt navn, og det gir meg dessuten et signal om fornuftige foreldre. Men så legger jeg kanskje mer i navn enn hva godt er ;)

AnonymBruker
Skrevet

Min datter heter Elise :hjerte:

Elise er et gammelt navn, å som flere andre her sier, et navn som passer fint til både ei lita jente og ei eldre dame.

Min Elise er langtifra en veik jente. Hun er blandt topp 10 i landet i sin gren på sitt nivå.

Selv om hun har to år igjen på ungdomsskolen, har hun ambisjoner om høyere utdanning.

Hun setter seg allerede klare mål, og holder de.

Min Eise er mitt :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når Elise blir leder så forbinder de rundt henne navnet med lederen Elise. Den dagen Elise blir en gammel dame vil de som kjenner henne tenke på den gamle damen Elise når de hører navnet.

Ofte forbinder vi navn med mennesker vi kjenner som har navnet. Navn har en egen evne til å vokse med personen som bærer det.

• Liker 3
Gjest Spinell
Skrevet

Klassisk, ujålete og fint navn som passer til alle aldre, uten å være alt for mye brukt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heter Elise selv, og syntes det er et fint navn :) Noe av det beste med det er at det ikke er så mange andre som heter det. Har aldri gått i klasse med eller jobbet med noen som heter det, og det liker jeg :) det var også noe av grunnen til at foreldrene mine ville jeg skulle hete det.

Skrevet

Nydelig, sterkt og vakkert navn!

Vi hadde det på listen vår!

Skrevet

Jeg syntes det er et nydelig navn:) Passer like bra gjennom hele livet liksom. Go for it!

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig :)

Gjest Badabing
Skrevet

Nydelig navn, men skiller seg kanskje litt lite ut i mengden.

En Elise trenger i alle fall aldri å skjemmes over navnet sitt :)

Skrevet

Synest det er et kjempe søtt navn. :)

Skrevet

jeg liker godt navnet elise, men jeg syns emilie er et enda penere navn :)

jeg syns også at det er veldig pent hvis det for eksempel er anne elise, eller anne emilie :)

elleer marie elise og marie emilie, bare noen forslag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...