AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Har omsider så smått begynt å jogge. Har bare jogget rundt 10 min på hver økt, men i går kveld klarte jeg faktisk å holde ut i 25 min Jogget fra elleve til halv tolv, spiste kveldsmat en halvtime før økten bestående av et polarbrød extreme med kalkunpålegg. Tok meg en halv grapefrukt og drakk en del vann etter joggingen. Liker å jogge i sommermørket uten folk. Spørsmålet mitt er om dette er dumt på noen måte for kroppen. Har ikke god greie på ernæring og trening, derfor spør jeg dere Er et typisk B-menneske, legger meg rundt to om natten, og er oppe i elleve/tolv-tiden. Passer dog på å ikke spise kveldsmat senere enn tolv. Samtidig blir jo alt forskjøvet med frokost i elleve-tiden og middag rundt fire, så blir ingen lunsj imellom disse måltidene. Har skiftjobb, så de vaktene jeg jobber tidlig spiser jeg selvfølgelig lunsj Lurer også på om det er bra og sunt med noen nøtter og frukt om kvelden, eventuelt etter en gåtur/jogging, slik som jeg gjorde i går kveld. Håper noen tar seg tid til å svare
en kompis Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Gratulere med økningen din:D visst du føler for å jogge klokken 24, ja så jogger du klokken 24:) Så lenge det passer inn i din hverdag, og du liker det. Så skal du bare fortsette. Når det gjelder spising så putter du mat i munnen når du er sulten. Frukt å nøtter er kjempebra, eneste unntaket er visst du skal ned i vekt. Dette er kunn fordi nøtter inneholder ganske mye kcal, og at man veldig lett spiser for mye når først åpner posen:)
Redbull Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Dette høres veldig veldig bra ut! Gratulerer med super fremgang!! men, hvis du har jogga effektivt i 25 min ville jeg fått i meg litt raske karber, ett glass sjokolademelk eller en banan da blir du fortere klar for neste økt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå