Gå til innhold

frusterrte fruer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om når fortsettelsen av frustrerte fruer starter igjen...?

føler at det liksom tar et år mellom hver sesong... det siste jeg har sett av serien er at fruene gikk sammen om å skjule et drap på en mann som Carlos hadde drept...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er tilbake på norsk TV før litt etter jul, nei.

AnonymBruker
Skrevet

fin spoiler :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Begynner på amerikansk TV i slutten av september iallefall :)

Skrevet

Starter 25 september i USA hvertfall, men når det kommer hit vet jeg ikke. Det er forøvrig den siste sesongen de skal sende nå!

Skrevet

fin spoiler :sjenert:

Hvor er spoileren? Det med skjuling av liket er jo vist på tv2 for mange uker siden..

• Liker 1
Skrevet

Starter 25 september i USA hvertfall, men når det kommer hit vet jeg ikke. Det er forøvrig den siste sesongen de skal sende nå!

Neeei? Er det sant? :(

Gjest Minimi
Skrevet

Pleier å starte i februar, men nå startet jo Grey's tidligere enn hva det pleier så kan jo være fruene er på skjermen fra januar :)

AnonymBruker
Skrevet
Hvor er spoileren? Det med skjuling av liket er jo vist på tv2 for mange uker siden..

Jeg har akkurat begynt på sesong 1 (har ikke tv) så for meg hadde det vært fint med en liten advarsel :fnise:

Skrevet

Jeg har akkurat begynt på sesong 1 (har ikke tv) så for meg hadde det vært fint med en liten advarsel :fnise:

Hehe, det skjer MYYYYE før den tid, og i rett såpeoperastil henger jo ikke ting så veldig "sammen", så det går nok bra likevel. Det er ikke hovedplottet med serien akkurat! Men du har mye å glede deg til! :D

Selv har jeg faktisk enda ikke sett de to første episodene... Det bør jeg gjøre noe med!

Gjest Blubberella
Skrevet

Men da har du jo enda seks sesonger igjen før du kommer dit, og da har du sikkert glemt hele greia :jepp:

Jeg har hørt at sesong 8 starter allerede i slutten av september i Norge også, men mulig noen har forvekslet med USA.

AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du dropper å gå inn i diskusjoner som omhandler serier som har gått mange sesonger, hvis du er redd for spoilere.

• Liker 1
Skrevet

Sesongen som starter i september blir forøvrig den siste.

Skrevet

Føler Frustrerte Fruer er en del av livet mitt, så jeg GRUER meg til det slutter!!! :grine: nesten så jeg ikke vil se siste sesongen i sept pga da er det SLUTT, men man mååååå jo se det :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...