Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elyssa
Skrevet

iPhonen har begynt å tulle. Har prøvd å restarte, oppdatere og gjennopprette fabrikkinstillinger, men ingenting funker. Må bare høre med dere her før jeg sender den inn på service.

1) Når du trykker på volumknappene på siden kommer kun lydsymbolet opp, ikke de prikkene som øker/minsker når du trykker.

2) Høytaleren/lyden ser ut til å ha slått seg av på alle apps/videoer e.l.

Den ringer og gir andre varsler normalt.

Hjelp?? :sur::eeeh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager men jeg har ikke peiling, har selv en iPhone som klikker hele tiden så :(

Skrevet

Vanskelig å si 100% sikkert uten å se på telefonen, men det er nok antagligvis hovedkortet som har begynt å ta kvelden siden ikke software gjennoppretting funker. Med mindre det fortsatt er garanti på den ville jeg ikke sendt den inn hvis du ikke vil betale dyrt for å få det fikset.

Kjæresten min har eget firma som fikser apple produkter, så jeg lot han svare (:

Gjest Elyssa
Skrevet

Vanskelig å si 100% sikkert uten å se på telefonen, men det er nok antagligvis hovedkortet som har begynt å ta kvelden siden ikke software gjennoppretting funker. Med mindre det fortsatt er garanti på den ville jeg ikke sendt den inn hvis du ikke vil betale dyrt for å få det fikset.

Kjæresten min har eget firma som fikser apple produkter, så jeg lot han svare (:

Ok tusen takk! Det er en iPhone 4, så har både garanti og forsikring på den.. Så da blir det vel service da... Er bare så kjedelig å vente!! :sur:

Men tusen takk for svar!

Skrevet

Ok tusen takk! Det er en iPhone 4, så har både garanti og forsikring på den.. Så da blir det vel service da... Er bare så kjedelig å vente!! :sur:

Men tusen takk for svar!

Regner med du også har prøvd "Hard reset"?

Gjest Elyssa
Skrevet (endret)

Regner med du også har prøvd "Hard reset"?

Oi, nei det hadde jeg ikke prøvd.

Prøver det nå og det ser ut som om det gjør mye av det samme som når jeg gjenopprettet den... :/

Edit: Det hjalp ikke...

Endret av Elyssa
Gjest Elyssa
Skrevet

Glemte å nevne en ting den gjør.

En gang i blant dukker det opp en rute som sier at 'tilbehøret ikke er optimalisert for iphone-enheten'. Og jeg har ikke noe tilbehør...

Skrevet

En gang i blant dukker det opp en rute som sier at 'tilbehøret ikke er optimalisert for iphone-enheten'. Og jeg har ikke noe tilbehør...

Har ikke vært borti det før, men kan vel være en del av det samme problemet som forårsaker de tingene du nevnte ista.

Skrevet

Fikk samme beskjed på min og da var løsningen å gjenopprette gjennom iTunes, men det hadde du jo forsøkt så da er vel service neste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...