Gjest sukkerert Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei! Jeg og kjæresten min har et herlig sexliv og vi har vært sammen i nesten to år nå, men i det siste året har han vært i militæret i førstegangstjeneste - og når han kommer hjem på perm er det ofte ikke mer enn ei uke eller to. Da føler jeg at sexen har blitt stresset. Han er mann, og derfor ofte ivrig. Legger man til gjerne 2-3-4 uker uten sex så skjønner du kanskje hvordan kjæresten min er når han kommer hjem. Misforstå meg rett, jeg elsker ham og jeg elsker å tilfredsstille ham - men jeg må jo kose meg jeg og! Sex skal være godt for begge, og ærlig talt har jeg mye mindre lyst enn før (før han dro i militæret hadde vi fantastisk sex hele tiden). Sexen har ingen eller lite forspill, føles nesten litt ensidig ut og jeg må være ærlig at jeg føler meg ikke helt med. Før så kunne vi bruke hele dager på hverandre alene i soverommet, nå så får jeg litt klining, en rask orgasme eller to og så gjør han seg ferdig - det hele tar kanskje en time og er ikke romantisk eller sensuelt lengre. Hjelp meg? Tips? Råd?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 La den første gangen være forhastet så han får "tømt seg", så kan du selv ta kontroll og tease opp til forspill. Tar ikke han hintet så får du bare prate med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå