Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt på seksualitetsforumet, om jenter som tenner på høye menn osv. Derfor lurer jeg på følgende:

Hvor høy er du ? Kjønn ? Ser du på deg selv som høy eller lav ? Er du fornøyd? (trenger ikke svare på alle)

Fant ingen andre emner om dette, og er bare litt nyskjerrig.

Selv er jeg 174 - Jente - Høy - Skulle gjerne vært litt lavere.

Føler meg litt avhengig av disse høye mennene for å føle meg feminin - huff.. :sjenert:

Beklager hvis det finnes emne om dette fra før, har søkt på det, men fant ikke noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 166 cm. Ser på meg selv som passe høy. Men av og til kunne jeg tenke meg å være litt lavere, for jeg er den høyeste av jentene av familien og føler meg som en kjempe i forhold.

Moren min er 1.50 høy og søsteren min er 1.55. De andre bruker 36 i sko, mens jeg bruker 38. Vet at du ikke spurte om skostørrelse, men nevnte det slik at du forstår hvor misfostra jeg av og til kan føle meg i familien.... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jente. 180 høy..

Ville vært lavere og heller brukt hæler!!

Hæler er såå sexy! men ikke på meg som er så høy fra før...

AnonymBruker
Skrevet

160, kvinne, føler meg lav, men synes jeg er sexy i høye hæler da :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 171.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har på meg sko med 13 cm høge hæler, er jeg 171 cm.:lur:

Skrevet (endret)

Jeg er 158cm. Og jente.

Edit: Jeg føler meg litt lav forresten. Skulle gjerne vært litt høyere.

Endret av Blaabomull
Skrevet

167 cm.

Jeg føler meg høy i forhold til andre jenter ):

Gjest Koseklumpen
Skrevet (endret)

Jeg er 167cm. Føler meg verken høy eller lav, men akkurat passe. Jeg er fornøyd. Har aldri tengt over at jeg burde vert høyere/lavere.

Endret av Koseklumpen
Skrevet

170 cm. Jente. Jeg føler meg faktisk lav. Ut i fra det de andre her skriver burde jeg kanskje føle meg passe/høy, men det gjør jeg ikke. Skulle ønske jeg var noen centimeter høyere :lol: :lol:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er 178 omtrent, og føler meg veldig sexy i høye hæler, selv om jeg er ganske høy fra før.

Skrevet

Er ca 170, føler jeg er passe høy, verken for høy eller for lav.

Skrevet (endret)

Jeg er 161 cm, og godt fornøyd :)

Endret av pessimist
Gjest Cosette
Skrevet

175 cm. Jeg oppfatter meg selv som høy. Ikke ekstremt høy, men høy er jeg jo.

Var litt stress i barneåra da jeg i tillegg var tynn som ei skjærefjøl. Ble kalt stankelbein på barneskolen, husker jeg. Ble bra da jeg fikk litt pupper og hofter. Nå er jeg veldig fornøyd, jeg synes det er en fin høyde og er komfortabel med det. Synes kombinasjonen slank/vever og høy er pent, og klær faller fint på meg.

Har aldri følt meg noe annet enn feminin, jeg vet at jeg oppfattes som feminin av andre. Synes femininitet har lite med høyde å gjøre, det handler mer om proporsjoner, kurver, ansiktstrekk, hender, bevegelser, kroppsspråk og utstråling.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg er 174, føler meg litt sånn midt på treet. Er en del som er høyere enn meg og en del som er lavere. Så akkurat passe høyde for meg:D

Gjest shirleys-secret
Skrevet (endret)

Jeg ble nettopp målt til å være 174, og jeg er ei jente. Ser egentlig på meg selv som høy, da omtrent alle vennene mine av samme kjønn er lavere enn meg. Jeg er relativt fornøyd med høyden min, selv om jeg av og til skulle ønske jeg var "liten og nett".

Endret av shirleys-secret
Skrevet

Ca 185 :) Føler meg verken høy eller lav, jeg er akkurat passe for min del ;)

Skrevet

168 cm. Føler meg litt malplassert i veldig høye hæler av og til, men kunne ikke tenkt meg å være lavere.

Skrevet

Jente 164 cm. Synes høyden min er helt perfekt - både med og uten høye hæler! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...