AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei alle sammen. Jeg er relativt nysingel etter et ganske langt forhold (i underkant av 10 år). Jeg er nok ikke ferdig med å gjøre meg ferdig med det forrige forholdet; en del tenking, grubling og prosessering gjenstår før jeg er fri for "gammelt grums". Men så er det dette med plutselig å være singel: Det er lov å flørte, å sende litt lengre smil enn før til søte jenter, å prate/chatte på nettet, og alt som er i grenseland (eller over) når man er i et forhold. Dette savner jeg, og har lyst til å prøve igjen! Men samtidig er jo klar over at det jeg er ute etter (en hyggelig prat, bekreftelse på at jeg kan være attraktiv (som jo kan være ekstra godt etter et brudd), en klem), ikke er helt riktige "mål" når man kontakter de aller fleste kvinner som blir blir utsatt for henvendelser fra en singel mann. De forventer nok helt andre rammer for det som skjer Jeg er ikke en gang ute etter sex - det blir for komplisert. Er bare ute etter enkel, koselig kontakt med en jente. Jeg vil selvfølgelig være 100% ærlig om dette fra starten, hvis noen svarer på meldinger eller andre tilnærminger. For det jeg er ute etter er jo i bunn og grunn ganske egoistisk; en "rebound" følelsesmessig, om ikke seksuelt. Som kan få meg til å føle meg som en Mann igjen. Så det vil være en selvfølge å fortelle om bakgrunnen min. Jeg vet ikke om det hører noe spørsmål med denne posten. Skriver bare litt om ting jeg tenker. Er det andre som har det på samme måte? Er det noen som har noen råd, eller tanker?
Pialill Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Go for it Bare pass på å si at du ikke er ute etter noe seriøst. Tenk på deg selv, hvem vet, kanskje du finner noen som kan være mer enn en rebound med tiden? 1
Cata Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Det bør da ikke være noe problem så lenge du er åpen om det og ikke lurer jenta. Selv har jeg endt som ufrivillig "rebound" to ganger og det var ikke spesielt hyggelig, selv om jeg andre gangen hadde en sterk mistanke om at det var slik det hang sammen, så da var jeg på et vis forberedt da jeg fikk reisepass "for han var ikke klar for noe forhold".
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Dette hørtes ut som det samme som jeg er ute etter, og jeg er dame, nysingel og nettopp ferdig med et langt forhold. Foreløpig ser jeg ikke etter en ny person å dele livet med, kanskje kommer jeg aldri til å gjøre det, men en person å dele tanker og betraktninger med kan være noe. Tenk at det finnes menn som også har de samme ønskene
Gjest only me Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Utifra min tolkning er det vel en helt vanlig tanke og problem du har. Hvorfor skulle noen ha problemer med å bli litt bedre kjent først? De fleste voksne personer har litt bagasje, og det er ikke noe vi blir ferdig med, det kan gjerne bli bedre, men det er fortsatt med som en erfaring. Er jeg helt ute å kjører når jeg ikke vil ha sex og giftemål på første date? Er det det som er normalen idag eller? Har selv vært singel i 4 år etter et langt forhold, men gidder ikke å finne noen bare for å i det hele tatt ha noen. Kanskje får vi litt panikk når vi blir alene og dermed velger feil? Hva vi er ute etter er vel veldig individuelt, men å velge sex før du i det hele tatt blir kjent er helt uaktuellt for min del:) 1
Kråkesaks Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Tråden er ryddet for e-postadresse. Kråkesaks.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Jeg er også på samme nivå som dere andre. Jeg øver på å flørte og skriver rimelig uskyldig med en på en nettside, men føler meg ikke klar for dating. Jeg tenker at hvis det kommer til et punkt at jeg blir bedt på date kommer jeg til å være helt ærlig å si at jeg ikke er klar for det, men at jeg gjerne tar en ufarlig og vennskapelig kaffe. Jeg er livredd for å gjøre noen til rebound, så da risikerer jeg heller å støte dem bort.
Steinar40 Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 Er jeg helt ute å kjører når jeg ikke vil ha sex og giftemål på første date? Nei, det høres veldig fornuftig ut. Kanskje får vi litt panikk når vi blir alene og dermed velger feil? Ja, det er veldig vanlig vil jeg tro.
Gjest only me Skrevet 13. august 2011 #10 Skrevet 13. august 2011 (endret) Nei, det høres veldig fornuftig ut. Ja, det er veldig vanlig vil jeg tro. Godt å høre at jeg kanskje har en smule fornuft;)) Er redd vanlig er kjedelig? Endret 13. august 2011 av only me
Steinar40 Skrevet 13. august 2011 #11 Skrevet 13. august 2011 Godt å høre at jeg kanskje har en smule fornuft;)) Er redd vanlig er kjedelig? Det spørs på hva du egentlig mener med vanlig? Jeg mente bare at det sikkert er vanlig (typisk) å få litt panikk når vi blir alene og dermed velge feil (igjen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå