Gå til innhold

Dings til å putte rett under lokket hvor man fyller drivstoff

PecanPie

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en dings som man kan putte helt øverst i drivstofftanken slik at det ikke er mulig å fylle bensin på dieselbil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Hva med en lapp på innsiden av lokket som dekker hullet, der det står skevet "DIESEL"?

Ellers trodde jeg faktisk påfyllingshullene er ulike, slik at det er vanskelig å få pistolen til å passe dersom en tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en lapp på innsiden av lokket som dekker hullet, der det står skevet "DIESEL"?

Ellers trodde jeg faktisk påfyllingshullene er ulike, slik at det er vanskelig å få pistolen til å passe dersom en tar feil...

Jeg vet det finnes en dings, men jeg vet ikke hva den heter ei heller hvor den kjøpes.

Hullene er ulike, ja. Man får ikke til å fylle diesel i bensintanken, men det er mulig å fylle bensin på dieseltanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vet det finnes en dings, men jeg vet ikke hva den heter ei heller hvor den kjøpes.

Hullene er ulike, ja. Man får ikke til å fylle diesel i bensintanken, men det er mulig å fylle bensin på dieseltanken.

Jeg har aldri hørt om noe slikt, men om det finnes, vil jeg anta at bilforretninger har det, Bilextra, Biltema osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpt det på naf sin nettbutikk iallefall :)

Takk! Det er en slik jeg snakker om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Finnes det noe motsatt også? Det står DIESEL på dieselbilen min, men jeg er redd for å fylle diesel på bensinbilen min, for det står ikke noe om drivstoff på den tanken. Ikke at det er like krise, men hadde vært irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe motsatt også? Det står DIESEL på dieselbilen min, men jeg er redd for å fylle diesel på bensinbilen min, for det står ikke noe om drivstoff på den tanken. Ikke at det er like krise, men hadde vært irriterende.

Det skal ikke være mulig å fylle diesel på bensinbil, siden pumpa ikke passer i hullet til bensintanken. Jeg har prøvd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det skal ikke være mulig å fylle diesel på bensinbil, siden pumpa ikke passer i hullet til bensintanken. Jeg har prøvd. ;)

Hehe.. Godt å vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...