feelunique Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg lurer på en ting ang å prøve å bli gravid... Her har dere min historie... Jeg fikk mensen når jeg var rundt 13år. Da var den veldig uregelmessig.. Kunne gå 4-5mnd mellom hver gang.... (mamma var mye bekymret for at hennes lille jente var gravid gitt... :gjeiper: ) Jeg begynte på p-pilla som 18åring, da fikk jeg mensen hver mnd når jeg skulle, veeldig nøyaktig! Kunne hoppe over så jeg kun hadde mensen hver 3mnd..Det funket også veldig bra! Jeg sluttet på pilla i oktober/november... fikk første mens i begynnelsen av januar... Og, så hadde jeg det ikke før i midten av juni!! (jeg ble såå glad, trodde jeg var gravid allerede siden mensen aldri kom.. men, neida!) What to do??? Flere med så uregelmessig mensen? Kan det ha noe med at jeg ikke har eggeløsning å gjøre?? Vært hos legen og undersøkt meg, ikkeno galt med underlivet.. Men, hun sjekket ikke eggeløsning da... Merkelig spørsmål kanskje.. men, her snakkes det da om alt mulig
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Det kan være uregelmessigheter etter p-pillene, det kan ta opptil ett år etter slutt før syklusen har stabilisert seg. Jeg vil anbefalle deg å ta en tur til legen om det ikke bedrer seg, det er fort gjort å ta en blodprøve for å sjekke hormonnivået ditt. Det er som du sier, har man ikke EL så får man som regel uregelmessige sykluser. Men som sagt, det er ikke uvanlig etter p-pille bruke.
feelunique Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Men, mensen min har alltid vært uregelmessig... Hmm, ja bør vel få rumpa i gir og bestilt meg en time hos legen :-) Men, you know.. Ting tar tid :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå