Gå til innhold

uforglemmelig sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jah hvordan kan jeg gi typen en runde i senga han aldri vil glemme ? Trenger tips! Dere gutter... hva er det dere liker best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jah hvordan kan jeg gi typen en runde i senga han aldri vil glemme ? Trenger tips! Dere gutter... hva er det dere liker best?

I dont give a fuck. Det eneste jeg trenger er ei kåt jente. Ei våt fitte og ei jente som stivner når jeg kjører kuken i henne før hun sekunder etterpå spruter ut i orgasme, funker for meg :)

Skrevet

Det er så individuelt. Om dere stoler på hverandre, og du er komfortabel med det, be om anal sex. Om dere har gjort det alt, be om mer. Be han behandle deg røft og bruk gjerne dildo samtidig. Om dere har gjort det, be han komme med forslagene. Det er HAN som vet hva han vil ha. Min samboer gjorde det en gang, og svaret var at jeg vil at hun nyter fullt ut. Det er det viktigste. Hun kommer en til to ganger hver gang vi har sex (ikke min prestasjon alltid, hun kommer lett) og foreslo derfor at vi tar med en mann extra til henne. Jeg vet hun ville sagt nei til en dame til. Hun sa nei først, men nå er det liksom vår fantasi sammen. Det er helt spesiell stemning mellom oss nå, og vi har sex daglig pga vår fantasi. Hun er blitt vant til tanken og like oppsatt på det som meg.En dag tar vi med oss en som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...