Gå til innhold

Jeg er forelsket men redd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg datet en gutt over en måneds tid. Vi liker hverandre, men begge er veldig tilbake holden. Han sier han liker meg, men er usikker(?). Han har blitt såret før av en jente vet jeg. Vi koser oss masse sammen, går hånd i hånd, kysser offentlig og alt. Jeg vet han var en mega player tidligere, tror også han var utro mot eksen men dette svarer han veldig adekvat på. Så jeg kjenner at jeg er fryktelig redd! Han sier han er ferdig med ONS og useriøse jenter. Han sier han vil finne en bra dame og synes jeg er bra foreløpigt. Jeg er bare så livredd for å åpne meg, for å så miste han for å så ble "cheated on".

Jeg tror noe av grunnen for han har vært så "ond" mot jenter tidligere (les;player) er pga moren hans har skuffet han veldig hele livet, og nå har de ingen kontakt lengre. Dermed har/hadde han kanskje en "hat" mot jenter... ikke vet jeg.

Hva tenker dere om dette? Samtidig som han oppfører seg som kjæreste med meg så holder han også igjen en del. Han sier vi bare har kjent hverandre litt over en mnd, og at ja.. jeg vet ikke.. han virker veldig usikker på meg, samtidig som han er viser klare tegn på å være interessert i mer enn bare sex.

(Må legge til at forholdet startet som en ONS, som ble til noe mer. Jeg har ikke hatt sex med han etterpå og dette respekterer han).

Hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det ;-) har det akkurat slik jeg også for tiden.

Meeeen som han sier til deg det har jo bare gått en mnd, så gi han litt tid, men om ikke noe skjer innen f.eks september, så ville jeg nok stilt han ett ultimatium eller hva det heter :) bare se hvordan det går. Kan være han sliter med å stole på at du faktisk mener det du sier, hvis han er blitt såret før ;) Det ordner seg nok skal du se :)

Uansett gi han litt tid, se hva som skjer, og bare nyt det dere har nå :) lykke til :):klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

ER DET MULIG??? Når jeg har vært med han, så har han i ny og ne hørt på en rolig spansk sang som er ganske så fengende. Han har syngt etter denne og danset. Jeg tok den på nå fordi den minner meg om han. Jeg søkte opp for tull hva de synger om for jeg skjønner ikke spansk, slik som han gjør.

OG de synger: "Jeg skal knuse alle damers hjerter, jeg skal ta min hevn. Jeg er kjendis og bla bla bla".

Er det mulig? Nå ble jeg bare eeeenda mer skeptisk? Player enda eller? :filer: (Ble sikkert litt paranoid nå, men hva er sjangsen liksom! Skal dette være en form for et tegn?? :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg tror noe av grunnen for han har vært så "ond" mot jenter tidligere (les;player) er pga moren hans har skuffet han veldig hele livet, og nå har de ingen kontakt lengre. Dermed har/hadde han kanskje en "hat" mot jenter... ikke vet jeg.

Hmmmmmm ... dårlig forhold til mora si.

Sånt skaper ofte dype problemer i en person.

Du bør være på din vakt, det er mitt råd til deg.

Ellers tror jeg det beste du kan gjøre er å vise ham at du virkelig er til å stole på, og at du ikke er som mora hans.

Det forutsetter selvfølgelig at du virkelig er til å stole på. Ellers har ikke han noe bruk for deg.

Men glem ikke at du må kunne stole på han også.

Endret av Steinar40
Gjest Katten.
Skrevet

Dere har bare kjent hverandre i en måned, og det i seg selv er høvelig lite grunnlag - om du ikke er en god menneskekjenner.

Playere vokser opp de òg, det er jeg et levende bevis på :)

AnonymBruker
Skrevet

TS HER

Takk! Hva tenker du om det da? At jeg bør ta det litt rolig fremover for å bli bedre kjent først? Er det ok å sove over? Eller burde jeg vente med det? evt.sex? Hva tror du gir best utslag? (Hater den delen hvor man få gutten på kroken! :sjenert: )

:)

Gjest Katten.
Skrevet

Vær en utfordring samtidig som du fortsatt gjør det du føler for. La ham jobbe for deg, men husk å belønne arbeidet.

AnonymBruker
Skrevet

Vær en utfordring samtidig som du fortsatt gjør det du føler for. La ham jobbe for deg, men husk å belønne arbeidet.

TS HER

Være utilgjengelig i blandt ja. Hvordan belønne tenker du på?

Kan du komme med noen eksempler fra deg og madammen? (fra dating perioden) :sjenert:

P.S vi startet forholdet som en ONS. Men har ikke hatt sex igjen, fordi jeg vil bli bedre kjent noe han respekterer.

Gjest Katten.
Skrevet

Detaljer blir i morgen i så fall.

Tenk deg at han er en katt, og du er leken hans. Holder du leken akkurat utenfor rekkevidde, vil han bli gal på jakten etter den. Lar du leken dingle rett foran ham, vil han ikke ha den. Er den for langt borte, bryr han seg ikke.

Så hold deg selv rett utenfor rekkevidde, men husk å la han få tak i deg i ny og ne.

Dog, er han en god player, ser han rett igjennom dette. Liker han deg, vil han fortsatt spille med.

Skrevet

TS HER

Være utilgjengelig i blandt ja. Hvordan belønne tenker du på?

Kan du komme med noen eksempler fra deg og madammen? (fra dating perioden) :sjenert:

P.S vi startet forholdet som en ONS. Men har ikke hatt sex igjen, fordi jeg vil bli bedre kjent noe han respekterer.

Ikke la deg forvirre her nå av tullinger som tror at alt skal være et spill.

Vis at du er til å stole på.

Og krev det samme fra ham.

Gjest Katten.
Skrevet

Du kan gjøre som Steinar foreslår, beholde enn ubetydelig integritet (er ikke virkelig kjærlighet verdt alle midler?) eller man kan innse den harde virkeligheten: det finnes grunnleggende psykologiske regler for tiltrekning - så hvorfor ikke bruke dem?

Skrevet

Du kan gjøre som Steinar foreslår, beholde enn ubetydelig integritet (er ikke virkelig kjærlighet verdt alle midler?) eller man kan innse den harde virkeligheten: det finnes grunnleggende psykologiske regler for tiltrekning - så hvorfor ikke bruke dem?

Det er som regel ikke så veldig smart å kaste bensin på bålet.

Denne fyren har altså et dårlig forhold til mora si, noe som sannsynligvis betyr at hun ikke er til å stole på og ikke har vært tilstede i hans oppvekst.

Og da er det ikke smart å bekrefte for ham at ingen kvinner er til å stole på ved at TS også oppfører seg på en ustabil og manipulerende måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...