Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt frisørtime, nå må noe gjøres. Har hatt halvlangt hår i en evighet, og begynner å bli gal :o av det.

Det må da være noen der ute som kan hjelpe meg, jeg trenger noen tips/råd. Problemet mitt med frisører er at jeg ennå ikke har møtt noen som skjønner seg på krøller. (mener ikke å ha fordommer mot frisører, det er sikkert mange flinke krøllefrisører der ute, men jeg møter de aldri)

Derfor trenger jeg råd, det må da være noen der ute som har noen gode ideer til en frisyre eller no??

Skrevet

kjære venn!!!!! He-he her sliter jeg med samme problemet. Klipte meg på fredag og nå ser jeg ut som et lykketroll med krøller og tuster overalt!!!

JEg hadde litt kort en gang og skulle liksom forklare det til frisøren sånn at jeg kunne få likedan men det gikk dårlig gitt....

Hun sa også at det var svært sjeldent at hun klipte folk med ekte krøller og derfor var hun redd for å ta for mye. Nå vet ikke jeg hvordan ditt hår er men mitt er enormt tykt. Jeg har fått det klipt opp og tynna ut en del og det hjelper mye! Har kortere i nakken og skrått lengre framme og masse oppklipt. Det fungerer men utrolig uvant. Lykke til!

Skrevet

Det er godt å høre at det er flere med meg....

Håret mitt er ganske tykt, eller det ser tykt ut med alle krøllene, vet ikke hvor tykt det hadde vært om det var slett. Jeg har litt lyst til å klippe det litt kortere, men jeg skulle jo gjerne kunne ha satt det opp i hale da....Er litt redd for å se ut som en gammel dame med permanent jeg da. Hvor kort er du på håret? Det er jo fint når det er litt rufsete også da, men kanskje ikke for rufsete heller....vet ikke helt hva jeg vil jeg, men nå skal det skje noe....

Skrevet

Tips: Finn en frisør som har ekte krøller selv! Det gjorde jeg - og jeg ble endelig fornøyd når jeg klippet meg!

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet selv. Det de gjør med meg er å klippe det opp, føne det og bruke flatjern på det. Det ser kjempetøft ut når jeg kommer fra frisøren men når jeg skal prøve det selv.... og ikke har jeg ork til å bruke over en halvtime på å style håret hver morgen heller. Jeg har kjøpt flatjern (rettetang) fra frisør og bruker akkurat samme stylingproduktene som de gjør men likevel ser jeg ut som en gammel husmor når jeg prøver meg på egenhånd. Jeg tror ikke frisører liker krøller, jeg! Den som bare kunne hatt stritt, tykt hår... sukk.. :-)

Skrevet
Den som bare kunne hatt stritt' date=' tykt hår... sukk.. :-)[/quote']

Ja, du sier noe, det hadde vært en drøm. Er litt redd for å klippe meg for kort også jeg. Er så redd for husmor looken. Har prøvd rettetang noen ganger jeg også, men jeg kan jo ikke være avhengig av å stå å rette dette håret hver morra heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...