AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 ARG! Jeg er så sjenert! Jeg klarer jo ikke engang skrive meldinger til folk på nettet. Jeg fikk meldinger fra et par interessante mannfolk dagen før jeg dro på ferie, og var uten internett i en uke. Er det ok å sende en melding med svar nå? Eller har de glemt meg og lurer på hva for slags desperat kjerring jeg er for en? Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Har null erfaring med nettdating, men tror jeg ville sjanset på å sende dem en melding med noe i retning av "Hei, hyggelig å høre fra deg - tok litt tid før jeg fikk svart for jeg har vært på ferie i ikkenettland" Om de tror du er desperat kjerring av den grunn, så kan du jo like gjerne arkivere dem under "u" for uinteressant med det samme Endret 7. august 2011 av Cata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 ts her. En av dem svarte jeg, han spurte om jeg ville bli kjent. Svarte at det ville jeg, men jeg reiste vekk i en uke nå. Han har ikke svart noe mens jeg har vært vekke. Så da er det på en måte "hans tur". Er det greit å skrive noe om at hei nå er jeg hjemme, hvordan går det med deg da. Jeg blir helt hjelpeløst fjortisaktig med en gang det er snakk om flørting og bli kjent ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 Er det greit å skrive noe om at hei nå er jeg hjemme, hvordan går det med deg da. Jeg blir helt hjelpeløst fjortisaktig med en gang det er snakk om flørting og bli kjent ting... Ja, det må da være greit? (Men jeg er elendig på den flørtegreia selv så du bør nok vente på noen fler svar for å være sikker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 7. august 2011 #5 Del Skrevet 7. august 2011 ts her. En av dem svarte jeg, han spurte om jeg ville bli kjent. Svarte at det ville jeg, men jeg reiste vekk i en uke nå. Han har ikke svart noe mens jeg har vært vekke. Så da er det på en måte "hans tur". Er det greit å skrive noe om at hei nå er jeg hjemme, hvordan går det med deg da. Jeg blir helt hjelpeløst fjortisaktig med en gang det er snakk om flørting og bli kjent ting... Jeg forstår det slik at du fortalte ham at du skulle reise bort, så da er det helt ok å bare sende en melding nå og si at du er tilbake. Folk er litt rare, så det at han ikke svarte trenger ikke bety så mye mer enn at han ikke så poenget i å svare om du ikke ville ha internett den neste uka, og at han heller ville vente til du kom tilbake. Det kan jo selvfølgelig også bety at han ikke var så veldig interessert i noe seriøst uansett, og mistet interessen når han ikke kunne få deg "med én gang" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #6 Del Skrevet 8. august 2011 Om det går litt tid er det nesten bedre å bare beklage tregt svar med grunnen til hvorfor, enn å si ifra på forhånd at det kommer til å gå tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå