AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Trenger forslag og ideer til fine og gode øyeskygger, helst ikke så dyre. Har brune øyne, eller det vil si de er brune innerst og litt grønne ytterst. Er ikke fan av matte øyenskygger, det må være noen med litt shimmereffekt i slik at det fremhever øynene. Forslag til spesifikke farger og merker, og hvor jeg kan få tak i dette?:D
Maria M Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Er selv ute etter det samme! Du burde ta en titt på produkter fra Isadora. De har fått en ny serie med øyenskygger med mye glitter i mange farger Det eneste produktet som jeg har lagt merke til som har mye glitter
Skylines Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Lilla er jo bra for både grønne og brune øyne. Liker selv godt de fra MAC. Av brune skimrende så er favoritten Tempting fra MAC. Knallfin! Nok glitter i den og. De med mest glitter er pigmentene til MAC, de er i løs form, men lette å bruke. www.allcosmeticswholesale.com har det meste billig, og ekte!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 TS her. Liker veldig godt øyeskyggen fra everyday minerals som heter lip lock. Den er under kategorien "pearl eyes." Sånn til hverdags føler jeg at jeg må ha litt mer lyse/nøytrale farger, og at lilla kanskje blir litt voldsomt? Med mindre jeg finner en lilla som man kan duse med ut, og med mye skimmer i da. Hva er forresten allsalecosmetics for en side?
Vill&Vakker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Mac: phloof!, schroom, naked lunch (champagnefarger med shimmer) Urban decay: sin (champagne/rosa)
Gjest Jytte Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Jeg bruker denne nydelige skyggen fra Lancome. Den har et nydelig skimmer, men ikke for mye, så jeg bruker den daglig.
Luckyme Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Evryday minerals har fine øyeskygger med skimmer, som holder hele dagen. Jeg har brune øyne, og synes fargen Juniper er super. Vil anbefale den til brungrønne øyne:)
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 For hazelfargede øyne så er lilla og grå uslåelig.
sequin Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Quad pro er egentlig valdig bra Det er shimmer i den, men så er det med litt ekstra hvitt shimmer som man kan bruke om man vil ha litt mer
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Med fare for å fare med reklame, kan dere ikke sjekke ut de her? http://allcosmeticswholesale.com/smh.html Anbefales på det sterkeste og mange farger og velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå