AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Er det noen av dere som har truffet noen på internett, og chattet med dem på web-kamera før dere traff hverandre irl? Var det veldig annerledes å treffe personen i virkeligheten, eller virket det naturlig og "kjent"? Jeg har snakket med en mann i mange timer om dagen over flere dager, og vi er veldig betatte av hverandre og har stor tro på dette. Spesielt han.. Så nå er jeg litt redd for å treffe ham.. Tenk om alt faller i grus? Om han ikke liker meg? Om han er helt annerledes.. Jeg har jo sett ham "live" selv om det er på en skjerm.. har jo sett reaksjonene hans på ting, og hvordan han oppfører seg osv. Men hvordan er det å gå fra web-kamera til virkelighet? Jeg er så nervøs! Og vil gjerne høre historier om noen har opplevd dette!!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Altså, jeg er en jente som møtte kjæresten min via webcam. Det var kompisen til en venn i USA (jeg bodde også i USA), og han hadde en merkelig forestilling om at vi passet så bra sammen. No idea why. Jeg bodde øst i USA, og han bodde mer... nord-vest. Hele greiene begynte at vi tekstet, så chattet på face, og så begynte vi å snakke på Skype fordi han liksom skulle "lære seg norsk." HAHA. Jaja... etter en stund begynte vi å slå på webcameraet, og akkurat i begynnelsen var jo det drittmerkelig for begge to. Men, kompisen min hadde rett, vi passet så bra sammen at jeg ikke helt kunne tro det. Av alle drittguttene jeg møtte i USA, fant jeg nå en gutt som faktisk oppførte seg litt mer "norsk", og som hadde rå humor og ikke tok alt så seriøst. NÅR jeg møtte han IRL for første gang, så var han kjempetrøtt... han hadde tatt toget fra der han bodde til der jeg bodde, og jeg måtte hente han i bil på togstasjonen. Han sovnet faktisk i bilen på vei hjem, og jeg fikk ikke til å vekke han, så vi bare sov i bilen, vi! Når vi våknet om morningen synes jeg ikke det var merkelig etter et par minutter, men det var liksom de første ordene han sa til meg som nesten gjorde at jeg skalv, fordi jo, det er veldig merkelig. Vi bare fortsatte egentlig sånn vi hadde via webcam, jeg prøvde å lære han litt norsk, og han mobbet meg fordi jeg IKKE hadde en sånn "cute ass accent" . Så den måtte jeg fake fordi han synes det var så eksotisk med folk som snakket gebrokkent amerikansk. Men det var jo en stor overgang. Alt jeg hadde "lært å kjenne" på webcam var jo den gutten som satt bak skjermen sin i sin stat og snakket med meg, jeg hadde aldri møtt vennene hans, spist frokost/lunsj/middag med han, slappet av i sofaen eller kjørt rundt om kring. Man må liksom lære hverandre å kjenne på en helt annen måte, men det at han fortalte meg hele tiden hvor skummelt han synes det var hjalp mye!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 ja, han fremsto som en sjekk høy mann med fint hår. i virkeligheten var han en dverg med sto måne 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Altså, jeg er en jente som møtte kjæresten min via webcam. Det var kompisen til en venn i USA (...) Takk for historien Ja, det er klart det blir rart, og det har vi sagt oss enige i. Det kommer til å bli veldig veldig merkelig, men vi tror det kan bli veldig bra! ja, han fremsto som en sjekk høy mann med fint hår. i virkeligheten var han en dverg med sto måne Oida! Hehe. Ja, det er noe jeg har vært litt bekymret for... Akkurat det med høyden. Han er faktisk 2 cm lavere enn meg (om han ikke har lyvd enda mer på høyden! Det sto nemlig han var like høy som meg på profilen hans.. hvis ikke hadde jeg kanskje ikke lagt ham til når han sendte meg forespørsel.)... Men satser på det går greit. Jeg har forberedt meg på en liten mann jeg nå, så tror det skal litt til for å skremme meg. TS
-Jiinxs- Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Lenge siden jeg har truffet noen jeg har først møtt på nette. Men de få gangene jeg gjorde det så gikk det helt fint å se dem in-real-life. Ikke tenk så mye på det, ta det heller på sparket når du treffer han. Siden som oftes så vil for mye tenking ødelegge øyeblikket.
JizzInMyPants Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Er det noen av dere som har truffet noen på internett, og chattet med dem på web-kamera før dere traff hverandre irl? Var det veldig annerledes å treffe personen i virkeligheten, eller virket det naturlig og "kjent"? Både og... Har møtt noen som var morsomme og utadvente på cam, men som var sjenertheten selv da vi endelig møttes... Og noen som har vært helt som forventet. Og også noen som har vært mye mer livat IRL... Største sjokket var ikke en potensiell date, men ei nettvennine. Så ut på cam som ei pen lita snuppe, når vi møttes var hun bælfeit med verdens dårligste hud. Ble litt sånne "oj er det SÅNN du ser ut"-tanker.. men hun OPPFØRTE seg som forventet da, og det teller jo mest
Steinar40 Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 ja, han fremsto som en sjekk høy mann med fint hår. i virkeligheten var han en dverg med sto måne Og hvordan klarte han å få til det på web-cam? Høres veldig merkelig ut.
Kosemose Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Og hvordan klarte han å få til det på web-cam? Høres veldig merkelig ut. Han sto sikkert på en skammel, samt brukte tupé, da vet du 1
Pialill Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Og hvordan klarte han å få til det på web-cam? Høres veldig merkelig ut. Høyde er jo ikke lett å se når fyren sitter så lenge han ikke bøyer ser fremover og viser toppen på hodet er det ikke lett å se månen heller Jeg har truffet et par som har sett bedre ut IRL og folk som har sett verre ut 1
Steinar40 Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Høyde er jo ikke lett å se når fyren sitter så lenge han ikke bøyer ser fremover og viser toppen på hodet er det ikke lett å se månen heller Jeg har truffet et par som har sett bedre ut IRL og folk som har sett verre ut Ja, det går vel an å jukse med det som med alt annet hehe
Gjest Katten. Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Med mennesker man har snakket så mye med, vil det falle meg helt naturlig å fortsette akkurat som før.
Gjest fjosa Skrevet 12. august 2011 #12 Skrevet 12. august 2011 Mindre sjokk etter å ha sett folk på web-cam enn utvalgte flatterende bilder iallefall
Sherry Skrevet 12. august 2011 #13 Skrevet 12. august 2011 Jeg møtte nettopp en fyr jeg har snakket mye med, og sett på cam flere ganger. Synes han var veldig kjekk før vi møttes, og allikevel ble jeg positivt overrasket. Noe som ikke var helt som jeg hadde trodd, var personligheten. Han var utrolig hyggelig og sjarmerende...men mye mer rolig enn jeg hadde forventet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå