Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #1 Del Skrevet 23. november 2003 Fikk nylig vite at en av damen på jobben er bifil. Grunnen til at jeg ble så overrasket, er at hun er gift. Skjønner jo at folk kan være bifile selv om de er gift, men jeg har jo derfor også tatt det forgitt at hun er hetrofil, siden hun har mann. Hadde dere sett på/oppførte dere anderledes ovenfor denne personen, etter at dere hadde fått vite det eller? Jeg som spør er jo dame, så jeg lurte litt på hva dere andre damer tenker rundt dette? For meg er det akkurat det samme hva slags legning folk har. Det betyr jo ikke at bifile interesserer seg for alle. De tenner jo også bare på noen få, slik som hetrofile, homofile og lesbiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. november 2003 #2 Del Skrevet 23. november 2003 Hadde ikke gjort noe annerledes, men sikkert blitt litt overrasket der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. november 2003 #3 Del Skrevet 23. november 2003 Oppført meg som vanlig. Hadde ikke gjort noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 Nei, hadde ikke brydd meg noe om det. Har det noen betydning, da???? Noen liker damer. Noen liker menn. Noen liker begge deler. Helt fair for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 23. november 2003 #5 Del Skrevet 23. november 2003 Skjønner ærlig talt ikke problemstillingen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. november 2003 #6 Del Skrevet 23. november 2003 Nei, hadde overhodet ikke endret på oppførselen av den grunn....Hvorfor skulle jeg det??? Har forresten jobbet/jobber sammen m lesbiske/bifile damer, og jeg ser egentlig ikke problemet......Hun kan da utmerket godt være i et heterofilt forhold selv om hun er bi???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #7 Del Skrevet 23. november 2003 Det er godt å høre at folk er voksne. Men hadde dere vært bekymret for om hun, i situasjoner hvor man er mere nærgående enn andre (fester, julebord mm. Da gir man jo gjerne klemmer til hverandre og sånn), hadde begynt å legge ann på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. november 2003 #8 Del Skrevet 23. november 2003 niks,ville tiltrodd henne at hun fattet av seg selv at d bareer så kroken på døra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. november 2003 #9 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg tror jeg hadde blitt så sjokka at jeg hadde besvimt der og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2003 #10 Del Skrevet 23. november 2003 Men hadde dere vært bekymret for om hun, i situasjoner hvor man er mere nærgående enn andre (fester, julebord mm. Da gir man jo gjerne klemmer til hverandre og sånn), hadde begynt å legge ann på dere? Ikke mer enn at jeg er bekymret for om alle mine mannlige kolleger skal legge an på meg. :o Selvfølgelig ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2003 #11 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg tror jeg hadde blitt så sjokka at jeg hadde besvimt der og da! Jepp, men jeg hadde blitt enda mer sjokket og hadde muligens dødd. Nei, jeg hadde nok ikke bekymret meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #12 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg ville blitt akkurat like sjokkert om jeg fikk vite at hun var heterofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. november 2003 #13 Del Skrevet 23. november 2003 hehe, og...hadde du ikke jobbet en stund med vedkomende slik at du ikke hadde trengt å bekymre deg for om hun ville bli tiltrukket av deg fordi du er hunkjønn.....?! Ehm..for du har vært rundt henne en stund har du ikke? Prøvde hun seg på deg før? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. november 2003 #14 Del Skrevet 23. november 2003 Det er godt å høre at folk er voksne. Men hadde dere vært bekymret for om hun, i situasjoner hvor man er mere nærgående enn andre (fester, julebord mm. Da gir man jo gjerne klemmer til hverandre og sånn), hadde begynt å legge ann på dere? Har hun ikke lagt an på deg før, hvorfor skulle hun plutselig gjøre det nå??? Legger alle de mannlige kollegene dine an på deg på julebordet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 23. november 2003 #15 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg tror nok ikke jeg hadde sett på dette som noe problem... selv om hun tenner på begge kjønn, trenger vel ikke JEG å være i faresonen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #16 Del Skrevet 23. november 2003 Det har du rett i Chimp. Hun har jo ikke lagt ann på meg eller noen av de andre til nå, så hvorfor skulle hun plutselig gjøre det nå. Kanskje man overdramatisrer det hele litt. Ble bare litt forundret da jeg fikk vite det, siden jeg aldri hadde tenkt på henne som bifil. Hun er liksom den siste jeg ville tenkt var det. Men som sakt er det samme, og det er godt å høre at andre har samme oppfatning som meg rundt dette. At folk dere ute er skjennerelt voksne. Men hadde det vært anderledes om en av de mannlige hadde vært bifil? Spør bare av ren nyskjerrighet, for jeg lurer på om det ikke er forskjellige holdninger ute og går når det gjelder bifile gutter og jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. november 2003 #17 Del Skrevet 23. november 2003 Nei, jeg hadde ikke oppført meg annerledes overfor denne personen etter denne info. Dette vet jeg fordi jeg har selv vært i situasjonen. Hadde vedkommende lagt an på meg hadde jeg gjort det samme som om en hetero mann la an på meg, gitt et avslag på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. november 2003 #18 Del Skrevet 23. november 2003 Ble bare litt forundret da jeg fikk vite det, siden jeg aldri hadde tenkt på henne som bifil. Hun er liksom den siste jeg ville tenkt var det. Bifile jenter ser da ikke ut el oppfører seg på noen spes måte!!! :o De finnes vel i alle avskygninger.....Bifile menn har jeg ingen erfaring m....eller vet om!!! Det hadde uansett blitt det samme! Homofile menn har jeg derimot jobbet sammen m, og en av mine aller beste venner er homse...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #19 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg tror nok det er lettere å være jente og stå frem som bifil, enn å være gutt. Synd at det skal være slik, for man har jo ikke akkurat valgt dette selv. Rart at mennsker ikke kan kvitte seg med sine fordommer for div. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. november 2003 #20 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg tror nok det er lettere å være jente og stå frem som bifil, enn å være gutt. Synd at det skal være slik, for man har jo ikke akkurat valgt dette selv. Rart at mennsker ikke kan kvitte seg med sine fordommer for div. Trodde ærlig talt ikke det var så mye fordommer mot sånt lenger. Syns det er helt daglidags....men nå bor og jobber jeg i Oslo-området! Mulig d ikke er fullt så akseptert på mindre steder...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå