effy Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Vi skal reise til Florida i oktober med 2-åringen, og skal leie bil. Men jeg er litt usikker på om vi bør ta med bilstol (veldig upraktisk..) eller om vi skal bestille det med leiebilen. Jeg har hørt at man kan risikere å bare få en pute til barnet og jeg synes 2-åringen er litt liten til det ennå. Noen med erfaringer?
Henkie Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Vi skal reise til Florida i oktober med 2-åringen, og skal leie bil. Men jeg er litt usikker på om vi bør ta med bilstol (veldig upraktisk..) eller om vi skal bestille det med leiebilen. Jeg har hørt at man kan risikere å bare få en pute til barnet og jeg synes 2-åringen er litt liten til det ennå. Noen med erfaringer? Ofte kan det være like billig å KJØPE et sete der borte, fremfor å leie. Anbefaler deg å sjekke det først. Vi sparte masse penger på å leie leiebil gjennom eleiebil.no sist vi var i usa.
effy Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg har lyst å ha bilsetet klart til når vi kommer. Ønsker ikke å stresse med å lete etter bilsete når vi kommer fram etter et lite døgn med reising. Men takk for innspill. Andre?
Brukernavn Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Vi leide bil i sommer og da fikk vi med barnesete (gratis). Nå er ikke barnet mitt så liten som din, og for henne ville det nok vært tilstrekkelig med pute, men vi fikk sete allikevel, og jeg forstod på henne som om de hadde enda en størrelse på setene (altså til mindre barn). Dette var Avis. Hvis jeg var deg ville jeg bedt om bekreftelse på hva slags bilsikring de har; gjerne bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå