Gå til innhold

REISEPARTNER ØNSKES!

Anbefalte innlegg

Gjest lostlove
Skrevet

Hei,

noen jenter i 20 åra som er keen på ett nytt kapittel i livet??

Jeg er ei jente på 24 år som er så drittlei av alt i Norge..A4 liv.. Bare jobbe, kino, café, trening etc..

Har tidligere vært backpacker i Australia gjennom Work and Travel 1 år, så det er utelukket - i og med ett slikt visum kun gis ut en gang i livet, mer eller mindre en jobber 3 av dem mnd i outbacken for å få ett second visa.. Noe jeg aldri gjorde..

Så tenker nå en ny work and travel tur til f.eks New Zealand? Drømmer også om India og Thailand, frivillighetsarbeid for kost og losji f.eks............

Eller, flytte til UK .. Jobbe og møte masse nye mennesker og oppleve noe anderledes!

Hvis noen som helst er keen på noe, send meg en PM! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest shirelle
Skrevet

Jeg trenger og reisepartner (oops lagde en tråd med samme tittel som denne), men til en kort reise i Europa.

Skrevet

Er litt i samme båt. Lyst til å oppleve masse nytt og spennende, men helt alene virker litt meningsløst...

Jeg kommer til å fortsette A4-livet mitt ut året, men så er det ut på nye eventyr :) Si ifra hvis du finner på noe spennende i 2012 så kanskje jeg blir med :)

• 1 måned senere...
Gjest sandymor
Skrevet

Jeg slenger meg på her! Er selv i samme bås. Det klør i fingra etter å si opp jobben, ta med seg sparepenga og dra ut i verden for å oppleve noe nytt enn det livet man er vant til. Men jeg har ingen jeg kjenner som deler den samme interessen akkurat nå. Jeg tenker å dra på nyåret engang. Er litt redd for å dra alene, siden jeg vet jeg er en vimsekopp, og verden er stor og skummel, samtidig vet jeg jo ikke 100% sikkert at jeg blir å møte folk underveis. hører folk sier det men... :snurt::)

(har et ønske om å dra til mellomamerika / asia)

Gjest shirelle
Skrevet

jeg vil fortsatt reiseeee

men har jo ingen å reise med :| har heller ikke penger.. men det kan jeg jo alltids skaffe

Gjest shirelle
Skrevet

jeg vil mest til Asia nå. En rundreise i Asia hadde vært dritbra

Gjest Badabing
Skrevet

Asia med India er fantastisk! Og billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...