AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Når jeg trener så svetter jeg noe helt sinnsykt i ansiktet! Jeg er i god form, men det ser ikke slik ut når jeg trener... Går det ann å gjøre noe med det? Er så fæly og ja...flaut!
Nuttery Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Det gjør jeg og... KJEMPEMASSE i ansiktet, eventuelt halsen og nakken... Hater det, men alle svetter forskjellig, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 I dag på spinning var det helt ekstremt!! Jeg synes det er litt rart at jeg svetter såå mye.. Jeg må legge til at jeg blir tilsvarende rød også. Det kan jeg leve med, men svetten... akk!!
ludo Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 jeg har hørt at jo mer du trener,jo mer svetter du?! Det stemmer iallefall til meg:)
Gjest Armule Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 (endret) Ta med en håndduk som man kan tørke av svetten med underveis i treninga? Du kan jo ikke akkurat gjøre noe for å svette mindre (annet enn å drikke mindre vann, men det er ikke bra). Jeg og blir sprutrød i ansiktet og svetter som en gris på treninga. Det er da ingenting å bli flau over, det er naturlig! edit: ved å google svette+trening fant jeg denne: http://www.trim.no/pub/art.php?id=1062 Endret 7. august 2011 av Cervix 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg svetter veldig mye i ansiktet hvis ikke ansiktshuden er helt ren, selv hvis jeg tar på en dagkrem om morgenen og trener i åttetiden om kvelden merker jeg stor forskjell i forhold til hvis huden er "kremløs". Pleier derfor å fjerne sminke og vaske hele ansiktet med vann før jeg trener. Kanskje du drar nytte av det samme? Mascara som renner ned i øynene er det verste jeg vet :gjeiper:
Supraspinatus Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 I dag på spinning var det helt ekstremt!! Jeg synes det er litt rart at jeg svetter såå mye.. Jeg må legge til at jeg blir tilsvarende rød også. Det kan jeg leve med, men svetten... akk!! Hvis du sykler ute så blåser motvinden ofte svetten vekk, eller gjør at den fordamper fortere. :gjeiper: Tenke seg til å sitte inne å trene på sommeren! Jeg signerer Cervix. Ta med håndkle og tørk.
Caramela Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Svetter også i ansiktet, spesielt når jeg er med på gruppetimene, blir også veeeldig rød i ansiktet! Men, som flere her sier. Ikke stort å gjøre med, ikke annet enn å ta med håndkle og tørke seg underveis Sånn er det å være en svett trimtomat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå