Gå til innhold

Menn som bare fader vekk...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her.

Har skrevet litt med en kar på en nettdatingside, og det har ført til to dater. Datene har gått veldig bra, vi har snakket i timesvis, men ikke noe veldig flørting, så jeg aner ikke hva han tenker om akkurat det. Mulig han ser på det som bare vennskaplig.

Uansett, etter andre daten hørte jeg ikke mer. Men jeg har vært på ferie, så jeg tenkte kanskje det var derfor, og at det liksom var "min tur" til å sende melding og si fra når jeg var tilbake. Så da gjorde jeg det da, sendte melding og spurte om han ville treffes. Fikk svar at han var på ferie, men skulle komme tilbake på mandag, og var klar for å treffes etter det. Nå er det søndag og jeg har ikke hørt noe.

Det var så hyggelig og gøy å prate sammen. Og jo mer jeg tenker på ham, jo mer har jeg lyst til å treffe ham igjen. Men nå har jo jeg spurt om han vil treffes igjen, så ballen ligger hos ham. Jeg kommer ikke til å mase noe mer. Har lest nok av tråder her på KG om masete damer! ;)

Skjønner jo at det er fordi han ikke er interessert likevel, men det er bare så frustrerende! Dette virka som en veldig bra fyr! Frustrerende at de ikke bare kan være ærlige og si at de ikke er interesserte. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Leonidene
Skrevet

Du kan jo spør han ein gang til, det regnes ikkje som mas om du spør to ganger.

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler en siste høflig oppklaringsmelding, i hvert fall, så slipper du tenke mer på den saken.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Stoltheten holder meg fra å sende flere meldinger. Føler jeg har tatt initiativ to ganger på rad nå. Selv om det var han som spurte om date nr to, var det jeg som måtte "mase" og ta initaitivet til å finne en dag.

Tidligere når jeg har vært interessert i noen har jeg vært litt mer frampå og prøvd å framprovosere litt mer kontakt selv om jeg egentlig har skjønt at de kanskje ikke er så interesserte. Vil ikke gjøre det samme igjen. Jeg vil at mannen skal vise interesse for meg! På eget initiativ!

Han er en ganske travel kar, så jeg skjønner jo at han kanskje ikke har tid, og etter bare to dater er jeg ikke viktig nok til å prioriteres. Men likevel, er han interessert, så bør han jo vise det litt da.

Tenker jeg bare skal glemme hele greia.

Gjest Katten.
Skrevet

Tittelen bør være:

"Stoltheten min hindrer meg fra å ta initiativ mer enn en gang i skuddåret - hva skal jeg gjøre?"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Send en sms en dag det er sol og spør om han blir med på en tur/pils f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen...

Syns det er interessant hvordan man i noen tråder får svar om å kjøre på og ta masse initiativ, mens man i andre tråder får svar om at "He's just not that into you". ;)

Hvor mange ganger skal man ta initiativ før det er for mange?

Jeg vil at han skal ta litt initiativ også! Og gjør han ikke det, tenker jeg at han faktisk ikke er så interessert.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har en mental regel som endrer seg alt ettersom hvor mye jeg vil ha vedkommede. Som regel er den:

Første gangen jeg tar kontakt/foreslår noe, og det blir avvist/ignorert - da bryr jeg meg ikke.

Venter en stund før jeg gjør det på nytt. Fortsatt avvist/ignorert, så reduserer jeg oppmerksomheten min drastisk.

Tredje gangen det blir avvist/ignorert, kjører jeg fullstendig isfront til motparten tar kontakt igjen. Deretter må motparten gjøre meg fornøyd igjen.

Skrevet

TS igjen...

Det var mest fordi dere har møttes et par ganger at jeg mente du kunne spørre om en avklaring. Han burde jo selvfølgelig gjøre det uoppfordret om han ikke er interessert lenger, men folk er rare.

Skrevet

TS igjen...

Syns det er interessant hvordan man i noen tråder får svar om å kjøre på og ta masse initiativ, mens man i andre tråder får svar om at "He's just not that into you". ;)

Jeg vil at han skal ta litt initiativ også! Og gjør han ikke det, tenker jeg at han faktisk ikke er så interessert.

Ta skikkelig initiativ først slik at det ikke er noen tvil om din interesse, og deretter gir du faen.

Hører du ingenting da, så er han ikke interessert. Som du sier.

Skrevet

Men har han egentlig fadet vekk? Han svarte jo at han kom hjem fra ferie på mandag (i dag?) og at han etter det var klar for å treffe deg?

Ergo: Han vil treffe deg igjen. Han må vente til han kommer hjem fra ferie.

Det kan godt hende han "fader vekk" men jeg syns ikke det du forteller er tegn på slik fading egentlig? :klo: Skal vedde på at han tenker at alt er i sin skjønneste orden... ;)

Og: send ham en melding i morgen og spør hva dere skal finne på/nar dere skal treffes. Hvis han ikke svarer deg på det, da snakker man fading, og da kan du bør du bare glemme hele ham. Men som sagt, syns ikke det er grunn til det enda?

AnonymBruker
Skrevet

Men har han egentlig fadet vekk? Han svarte jo at han kom hjem fra ferie på mandag (i dag?) og at han etter det var klar for å treffe deg?

Det var forrige mandag, altså for en uke siden. Men jeg er kanskje litt for utålmodig. Med tanke på de tragiske hendelsene som har skjedd her i landet den siste tiden, kan det jo være gode grunner til at folk ikke er klare for dating sånn med en gang...

Jeg tenker bare at dersom noen er interesserte, så lar de det ikke gå flere uker uten å gi lyd fra seg. ;)

Skrevet

Det var forrige mandag, altså for en uke siden. Men jeg er kanskje litt for utålmodig. Med tanke på de tragiske hendelsene som har skjedd her i landet den siste tiden, kan det jo være gode grunner til at folk ikke er klare for dating sånn med en gang...

Jeg tenker bare at dersom noen er interesserte, så lar de det ikke gå flere uker uten å gi lyd fra seg. ;)

Å... ja da skjønner jeg veldig godt at du føler at han har fadet vekk... Han burde jo gitt livstegn selv om han ikke har mulighet til å gå på date med deg?

Hvis jeg virkelig hade følt at dette er "Mannen i mitt liv" så hadde jeg nok ikke klart å ikke prøvd en siste gang. Men jeg tenker vel at folk tar kontakt hvis de har snev av interesse, så det at du ikke hører noe hadde jeg tolket som at det var best å legge det bak seg og bli enda mer forsiktig neste gang... :trøste:

Gjest padawan
Skrevet

jeg kjenner meg meldig godt igjen i det du skriver TS. i vinter datet jeg ei to ganger før jeg dro på ferie i tre uker og ting ble vel egentlig ikke helt det samme etter jeg kom tilbake. gnisten og initiativet vi hadde hatt før jeg reiste var på mange måter borte. slik jeg tolker det du skriver har mye av det samme hendt hos deg også.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen...

Er ikke helt der at han er "mannen i mitt liv" ennå, men jeg har lyst til å møte ham igjen. Skjønner jo at hvis jeg virkelig vil, så må jeg sende en melding og få det avklart, men jeg vil at han skal gjøre det! Så jeg ser det an... Kan jo hende jeg blir positivt overrasket en dag! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...