Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2011 #21 Skrevet 10. august 2011 jeg har kunnet ta opp kjipe ting som jeg ikke ville ha snakket med noen andre om - og ytret mine innerste meninger, tør jo mer når man skriver under "Anonym bruker", og jeg har fått svar på mye jeg lurer på. De mannfolka som er her svarer bra synes jeg (under samliv og singel-forumene) - men det skulle ha vært flere av dem. Dere som har blitt gode venninner med folk herfra: hvordan har det skjedd? Jeg har ikke møtt noen herfra "IRL". greia er vel først og fremst og ikke skrive som anonym. Vi har trossalt ytringsfrihet i dette landet, så i teorien så kan du vel skrive det du har på hjertet uten å være AB. Man blir jo kjent igjen av de andre, og hvis man i tillegg har en avatar, så er det enda lettere å huske deg, og hva du har skrevet tidligere, så da blir jeg jo " kjent" med brukeren, og hvis jeg liker brukeren så pleier jeg å skrive i dagbøkene dems, og blir enda mere kjent. En annen måte å bli kjent på er jo å lage en tråd hvor du spør etter venninner i nærområdet der du bor. Vi er en gjeng herfra som treffes med jevne mellomrom, som ble kjent på den måten.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #22 Skrevet 10. august 2011 Jeg har aldri hatt et ønske om å skaffe meg venner herfra, men jeg har med årenes løp lagt merke til mange brukere her inne som jeg tror jeg hadde gått veldig overens med i virkeligheten. Stikkord som jeg forbinder med min tid på KG: - Frustrasjon. Mang en gang har jeg vært med i diskusjoner hvor jeg rett og slett har blitt sliten av å prøve å delta! Et evig mas om perfeksjon (i forbindelse med størrelse og utseende, f.eks.) har ikke gitt meg dårlig selvtillit, men det har til tider gjort det vanskelig å holde på den selvtilliten jeg allerede har. - Læring. Jeg har lært masse fra mange kloke hoder her inne. - Anonym. På internett, foretrekker jeg å være så anonym som mulig. Aldri for å slenge dritt, men for å beskytte meg selv mest mulig mot noe jeg ikke helt stoler på. - Hjelp. Jeg har hjulpet og trøstet folk som har trengt det, og folk har hjulpet og trøstet meg. - Gøy. Har jo hatt en del gøy her! Noen brukere har vært rene komikerne, noen tråder har vært en fryd å lese. Men, masse av dette er nøyaktig det samme som jeg føler for andre forum. Jeg er en ivrig forumposter, og det finnes forum jeg liker mindre og mer enn jeg liker KG. I det lange løp er ikke KG noe annet for meg enn tidsfordriv, men det skal sies at det er et hyggelig tidsfordriv. Samboeren min har påstått at jeg er avhengig av KG, men det føler ikke jeg at jeg er. Tror nok jeg fint hadde klart å levd uten!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #23 Skrevet 10. august 2011 Tja. En kombinasjon av tidsfordriv, moro underholdning i morsomme tråder(typisk flaueste opplevelsr, rare ting som har blitt sagt etc), praktiske råd om alt mulig rart - til et par hyggelige PM tråder med folk man jo ikke aner hvem er. (per 35 er egentlig birte 70 :gjeiper: ) Ellers har jeg satt på anonymknappen fordi jeg nå skal si noe jeg aldri vil innrømme som egen person; Jeg har aldri slitt med trang til slanking eller veldig dårlig selvtillit, men i det siste...tja, året på KG så har jeg faktisk utviklet noen veldig vonde følelser og dårlig selvbilde til tider. Det handler ikke om en enkelttråd, men at man uten å tenke over det - over tid - leser i trådene hvor kroppsfokuset er helt vanvittig. Ingenting er bra nok, og idealene skal alltid fremmes. Så det jeg før synes var helt OK med meg selv, det føler jeg litt mer negativt om til tider nå. Selv om jeg er normalt slank og ser relativt bra ut. Og det er så merkelig - når jeg går på gaten og er på trening/byen er det flere kjekke menn som tydelig synes de ser noe hyggelig, men her inne på KG beskrives min kroppstype som "ikke god nok". Så jeg gav meg selv leseforbud på de typiske kroppstrådene og "hva er din idealkropp" - det gir meg ingenting positivt, og det er et helt feil bilde av virkeligheten. Hadde aldri trodd at jeg skulle la meg påvirke sånn, men la oss si at KG også har lært meg hva som er min svakhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå