Gå til innhold

Hva har KG betydd for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell historiene deres, folkens! :)

Har KG gitt deg nye venner? Har du truffet folk herfra IRL?

Kanskje har forumet gitt deg hjelp og støtte i en vanskelig tid? Kanskje har du blitt litt for avhengig av KG?

Tror dette kan bli en morsom tråd :)

Gjest Anuket
Skrevet (endret)

Fortell historiene deres, folkens! :)

Har KG gitt deg nye venner? Har du truffet folk herfra IRL?

Det har jeg! Og ja det har jeg og, håper på å treffe andre, utrolig koselig og man blir kjent med mennesker fra et annet "Miljø"

Kanskje har forumet gitt deg hjelp og støtte i en vanskelig tid? Kanskje har du blitt litt for avhengig av KG?

Forumet har gitt meg svar på uendelig mye, spesielt seksualitet og samliv og relasjoner. Det har fått meg til å føle meg normal, ikke føle meg som en kronidiot fordi jeg ikke vet hvordan man går frem etc. Og ikke minst bli mer selvsikker på enkelte områder. Det har hjulpet mye å vite at andre sliter med de samme tingene, at det finnes løsninger. At det generelt sett ikke er verdens undergang :fnise:

Samtidig føler jeg at det har lært meg hvor forskjellige vi alle er, og det å sette ord på følelser og meninger er ikke alltid lett å vise hva man egentlig mener gjennom et tastatur. :)

Og ja til tider tror jeg at jeg er for avhengig av KG :fnise:

Tror dette kan bli en morsom tråd :)

Endret av Anuket
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet litt selvtillitt etter å ha lest alle "Hvor mange cm er du der og der"-trådene. Før følte jeg meg slank, men etter å ha lest at "alle" har midjemål på 60 cm føler jeg meg bælfeit med mine 70. Selv om BMI er på 20-21 er jeg i følge billedtråder her lubben. Og alle her er så pene, føler meg knapt gjennomsnittlig.

Og jeg har løært at jeg er sykt usunn som spiser mye karbohydrater og snop hver dag... Selv om jeg har gjort det hele livet og tidligere var jeg for tynn:p Mye lavkarboer her!

Og at det er utrolig mange som har fordommer mot vegetarianere. Det er litt trist, før KG trodde jeg at folk respekterte meg og ikke brydde seg (når jeg verken lager bry eller misjonerer).

På den positive siden føler jeg at jeg har blitt klokere på mange hverdagslige ting. Fått mer perspektiv og lært mye av de ulike meningene.

Og jeg føler meg på en måte tryggere når jeg har KG, uansett hva det er kan jeg spørre her. Den dagen jeg blir dumpa kan jeg sutre med likesinnende her;) Er aldri helt alene om noe!

Har aldri møtt noen herfra, er mest AB, fordi jeg er redd for å bli gjenkjent.

KG er supert tidsfordriv når jeg er hjemme og føler meg ensom. Er avhengig!

• Liker 1
Skrevet

Samhold, glede, tilhørighet...

Har møtt noen på Oslo-treff og kost meg! Flere ganger...

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

KG betyr utrolig mye for meg,hadde ikke klart å være lenge vekke fra forumet.

Lurer jeg på noe så får en mange bra svar,og det er det beste tidsfordrivet jeg har når jeg kjeder meg :rodmer:

Må tilføye at det er mange kjekke mennesker på KG :klemmer:

Gjest Raindrops
Skrevet

Må helt ærlig si at det ikke har betydd spesielt mye, men jeg hadde nok kommet til å savnet forumet en stund hvis det av en eller annen grunn skulle forsvinne.

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en håndfull herlige mennesker her på KG, men har desverre bare fått møtt dem 1-2 ganger.

Jeg har fått bedre selvtillit takket være dem som sier hyggelige ting til meg. Venner "må" si fine ting om en, men når tilfeldige på forum gir komplimenter uoppfordret blir det noe annet.

Jeg har lært mye, både unyttige og nyttige ting.

Pluss at når jeg flyttet til Oslo tok det meg 6 måneder før jeg fikk venner (:sjenert:), og da var det godt å ha KG for å kunne "møte" nye mennesker selv om jeg ikke aner hvem de er.

Så ja, jeg er glad i KG og menneskene her :klem:

Skrevet

har fått svar på mange ting som jeg ikke tør å spørre folk om i dagslys.

har og fått mye pepper for innlegg som ikke "passer" leserens mening

men alt i alt har det vært stort sett morro å være på denne kanalen.

AnonymBruker
Skrevet

KG har nok ikke betydd veldig mye om jeg tenker sånn dyptgående, men:

- har fått mange gode råd om praktiske små og større ting

- fått bidra med råd og til andre

- har lært en del om matlaging og blitt inspirert (men synes matforumet er litt kjedeligere nå enn for noen år siden)

- fikk noen konkrete tips i anledning en livskrise, hadde prøvd noen av de samme tingene uansett, men ble penset inn på veldig gode løsninger (innen meditasjon og yoga)

- har sikkert holdt formuleringsevnen ved like, og utviklet meg språklig, gjennom innlegg her

- fått selvtillitt på en del ting, da jeg ganske ofte har fått minst 1-2 plusser eller andre gode tilbakemeldinger på innlegg

Samtidig har det nok også vært innlegg/holdninger her inne som har påvirket meg negativt, til å bli mer bekymret for hva andre faktisk tenker og bryr seg med. I min del av den virkelige verden har jeg ikke inntrykk av at folk er så fordømmende eller tar (ufarlige) ting så dønn seriøst som her. Men kanskje det bare føles slik fordi folk snakker bak ryggen på andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, forresten, i noen år bodde jeg ganske isolert, og da var nok KG godt å ha som tidsfordriv og sosial arena, selv om jeg aldri har prøvd å bli kjent med noen her inne.

AnonymBruker
Skrevet

er KG en arena for å treffe nye venninner IRL? dere nevnte Oslo-treff, arrangeres dette lenger?

jeg er ny her..

AnonymBruker
Skrevet

KG betyr utrolig mye for meg,hadde ikke klart å være lenge vekke fra forumet.

Lurer jeg på noe så får en mange bra svar,og det er det beste tidsfordrivet jeg har når jeg kjeder meg :rodmer:

Må tilføye at det er mange kjekke mennesker på KG :klemmer:

Samme her. Får alltid gode råd og et must som tidsfordriv og sosial arena :jepp: Jeg har fått en god venninne gjennom her også. Og når kjærlighetslivet var på det svarteste og mørkeste, fikk jeg gode råd. Men det er også morsomt å skrive råd og, tips, anbefalinger og gi støtte til andre. Det er nok det beste med KG :)

Skrevet

Hr nok ikke møtt noen herfra, og desverre ikke fått noe særlig kontakt med mang her inne. er ganske beskjeden egentlig, så det kan være litt av årsaken,

men deltar aktivt i debatter og følger med på ulike tråder, både for intressen sin del, men også fordi jeg har lært 1 ting og 2 her på KG :)

ellers har vel KG egentlig vært mer tidsfordriv.

er det noen som vet om det arrangeres KG treff på vestlandet??

Skrevet

Må helt ærlig si at det ikke har betydd spesielt mye, men jeg hadde nok kommet til å savnet forumet en stund hvis det av en eller annen grunn skulle forsvinne.

Ditto. Rent tidsfordriv.

Skrevet (endret)

Kg har betydd veldig mye for meg. Jeg har truffet noen fantastiske jenter herfra som er blitt veldig gode venner. :hjerte:

Endret av pøbelsara
Annonse
Skrevet

Har lært veldig mye her på KG. Forsåvidt har jeg vært mer en "lese" person. Og er derfor sikkert ikke så mange som har sett meg her. Til tross for dette leser jeg mye her. Hehe :kaffekopp:

Skrevet

KG er tidsfordriv....

Men som en AB over her har jeg lært at det er ekstremt mange negative mennesker på nett :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hr nok ikke møtt noen herfra, og desverre ikke fått noe særlig kontakt med mang her inne. er ganske beskjeden egentlig, så det kan være litt av årsaken,

men deltar aktivt i debatter og følger med på ulike tråder, både for intressen sin del, men også fordi jeg har lært 1 ting og 2 her på KG :)

ellers har vel KG egentlig vært mer tidsfordriv.

er det noen som vet om det arrangeres KG treff på vestlandet??

om det arrangeres? :klo: du må jo selv lage en tråd hvor du spør etter om noen vil bli kjent rundt der du bor.

for meg så har KG vært god å ha! bra tidsfordriv, jeg lærer mye/ holder meg oppdatert i aktuelle saker- tråden, pluss at jeg har truffet noen fantastiske mennesker her inne som jeg har mye kontakt med :)

Gjest Uglefot
Skrevet

Kg betyr svært lite for meg og det har ikke gitt meg noe på det personlige plan. Ikke kjenner jeg noen her og ikke er jeg av noen betydning. er bare som en flue på veggen.

Men, det hadde blitt noen kjedelige formiddager og kvelder om ikke kg hadde eksistert.

Skrevet

jeg har kunnet ta opp kjipe ting som jeg ikke ville ha snakket med noen andre om - og ytret mine innerste meninger, tør jo mer når man skriver under "Anonym bruker", og jeg har fått svar på mye jeg lurer på. De mannfolka som er her svarer bra synes jeg (under samliv og singel-forumene) - men det skulle ha vært flere av dem.

Dere som har blitt gode venninner med folk herfra: hvordan har det skjedd? Jeg har ikke møtt noen herfra "IRL".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...