Gjest Heidi Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei! Jg er ei jente på 17 år, og sliter med å få orgasme. Har aldri fått dt før. Men jg har kjent den "tissefølelsen", men dt har aldri blitt noe mer ut av dt. Har vært seksuelt aktiv i 4 år, og syns dt er synd å ikk oppleve den. Håper på mange gode tips.
Erotisk Flukt Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Du får heller ikke orgasmer når du masturberer? Komplekser for din egen kropp? Blir du frustrert over at du ikke får orgasme og bruker mye energi på å tenke det under sex? Kan være mange grunner til hvorfor du ikke får orgasme. Det kan være fysiologisk, og det kan være mentalt. Det siste er vanligst. Men er vanskelig å gi råd når man ikke vet hvilket spesifikt problem som ligger til grunn. -Domino
Gjest Heidi Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Nei, jg får ikk dt alene heller. Jg tenker ikk på dt under sexen, men jg tenker alltid på dt etterpå. Og partner begynner å lure litt, så sku ønske dt var noe som kunne bli gjort med dt. Han gjør jo alt riktig han og, og vet virkelig hva han driver med. Og jeg liker det han gjør. Men virker ikk som om orgasmen vil komme.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Du sliter også med å skrive ser jeg. Selv i tittelen på denne tråden som bare består av 3 ord, er full av skrivefeil. Lykke til med norskundervisningen på skolen, og de seksuelle problemene. 3
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Du sliter også med å skrive ser jeg. Selv i tittelen på denne tråden som bare består av 3 ord, er full av skrivefeil. Lykke til med norskundervisningen på skolen, og de seksuelle problemene. Fy så ufyselig du er i språkbruken. Jeg forstår irritasjonen over skrivefeil og sms-språk, men det går an foreslå på en vennligere måte til trådstarteren om å bedre skriftspråket sitt 3
Sugerøret Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Du sliter også med å skrive ser jeg. Selv i tittelen på denne tråden som bare består av 3 ord, er full av skrivefeil. Lykke til med norskundervisningen på skolen, og de seksuelle problemene. ...... hørt om dysleksi? Greit at enkelte er late og ikke gidder på prøve å skrive riktig norsk,noe annet er om personen har dysleksi. Uansett,prøv deg frem ,viktig at du klarer å slappe av.Dessuten er du litt ung og ting kan ta tid . Kanskje prøve en vibrator og se om det er noe for deg ? 2
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Du sliter også med å skrive ser jeg. Selv i tittelen på denne tråden som bare består av 3 ord, er full av skrivefeil. Lykke til med norskundervisningen på skolen, og de seksuelle problemene. kalles forkortelser!
Harmony Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Jeg tror det beste er om du ikke stresser deg med det å oppnå orgasme. Jeg har merket at de gangene jeg ikke kommer er det oftest pga at jeg stresser for mye. Prøv å ikke tenke så mye og gjerne ta i bruk en dildo/vibrator og glidemiddel. Det gjør alltid susen hos meg
Gjest Katten. Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 kalles forkortelser! Kalles latskap, og en generell uting innenfor menneskelig kommunikasjon. 5
meca Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Jeg fikk min første orgasme som 19-åring, og det var sammen med partner. Da hadde jeg ikke tidligere klart å få det verken alene eller sammen med andre. Det tar tid å bli trygg og avslappet, selv om man i utgangspunktet ikke føler seg sjenert på det seksuelle området. Ta tiden til hjelp - det kommer nok tidsnok
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Kan man være sjenert for seg selv? Jeg har heller ikke fått orgasme enda. Forventer ikke å få det med partner før jeg får det på egenhånd, men får det aldri på egenhånd heller. Selv om jeg slapper av.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Med min mr rabbit , får jeg orgasme hver gang. Men med partner, så har jeg det til gode enda Har vert ganske nærme flere ganger,men nei Er 32 år by the way , hadd sex med flere,både korte og lange forhold , startet da jeg var 15 år Lykke til
Gjest mann23 Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 tror damer som bruker for mye dildo/vibrator kan ha vanskelig for å komma sammen med partner fordi en blir for vandt med for mye vibrasjon og stiumli som en mann vanskelig kan gi. Tror jeg da:) litt som hvis en mann ronker for mye og for hardt, så blir penis mindre følsom og må inn i toeren for å bli stimulert:)
meca Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 Kan man være sjenert for seg selv? Det ser jeg ikke bort fra. Du beveger deg jo ut i noe du aldri har gjort før, og det kan være underbevisst skummelt å gjøre det. Så kanskje ikke sjenert, men engstelig på et vis, tror jeg absolutt går an.
Giacomo_P Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 tror damer som bruker for mye dildo/vibrator kan ha vanskelig for å komma sammen med partner fordi en blir for vandt med for mye vibrasjon og stiumli som en mann vanskelig kan gi. Tror jeg da:) litt som hvis en mann ronker for mye og for hardt, så blir penis mindre følsom og må inn i toeren for å bli stimulert:) Dette tror jeg har lite med virkeligheten å gjøre. I hvert fall den delen som handler om menn.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 tror damer som bruker for mye dildo/vibrator kan ha vanskelig for å komma sammen med partner fordi en blir for vandt med for mye vibrasjon og stiumli som en mann vanskelig kan gi. Tror jeg da:) litt som hvis en mann ronker for mye og for hardt, så blir penis mindre følsom og må inn i toeren for å bli stimulert:) Tror du kan ha mye rett der . Begynte ganske tidlig å stimulere meg nedentil , med dusjstrålen. Den gangen (13-14 år),skulle det ingenting til,for at jeg kom med hjelp av den, nå klarer jeg ikke å komme lenger ,ved hjelp av dusjen (32år). Man blir nok herdet,og trenger sterkere stimuli. Bruker vibratorer mye i perioder nå,og de gir meg akkurat det jeg er ute etter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 VIBRATOR Tror ikke på det med herding... Blir du kjent med egen kropp ved hjelp av en vibrator tror jeg du lettere kan kjenne etter hva som virker for deg med en partner også Jeg kan både komme med partner og vibrator, men har aldri klart det helt alene...
Giacomo_P Skrevet 8. august 2011 #18 Skrevet 8. august 2011 VIBRATOR Tror ikke på det med herding... Blir du kjent med egen kropp ved hjelp av en vibrator tror jeg du lettere kan kjenne etter hva som virker for deg med en partner også Jeg kan både komme med partner og vibrator, men har aldri klart det helt alene... Kloke ord. Jeg kan ikke svare for kvinner her, men jeg har i alle fall vært ganske brutal mot meg selv både tidt og ofte, og har ikke merket noe problem i forhold til partner. Hvis ikke man rett og slett er sår.....
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #19 Skrevet 9. august 2011 Du kommer ikke av å gni på klitorisen engang?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #20 Skrevet 9. august 2011 Kalles latskap, og en generell uting innenfor menneskelig kommunikasjon. Ja, det gjør det! Jeg er så møkk lei folk som kommer med den "forkortelses" forklaringen hver gang. Dette er ikke sms, du har ikke begrensning på hvor mange tegn du kan skrive, til og med på sms, såvidt man ikke skriver enn lang TALE, så skal det ikke være nødvendig å forkorte ordene. Jeg har aldri forkortet et ord på hverken sms eller et nettforum. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå