AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg syne italienske jenter er så utrolig sexy, selv er jeg norsk gutt. Situasjonen føles på en måte håpløs, da det er lite italienske jenter i Norge. Jeg synes også jenter fra Ukraina, "balkan-landene", enkelte fra russland, og japan, samt thailand, er utrolig tiltrekkende og pene. Jeg lurer på om det er en dustete innstilling av meg å synes noe slikt, eller om jeg bare er intelligent som er klar over at jenter fra utlandet er tiltrekkende, da de ser forskjellig ut sammenlignet med meg selv. Jeg har også lagt merke til at utenlandske jenter faktisk finner meg interressant, og jeg antar det er fordi jeg er blond, og brukbart høy, og ikke spesielt uheldig med utsenedet mitt iallefall. Har jeg feil instilling med tanke på at jeg ikke bør tenke på muligheten for å finne ei jente som ikke er fra norge, eller er det vanlig å være forarget på at sjekkemulighetene ikke er 100% på byen. Eller bør jeg komme meg til syden og satse på å bli forelsket i ei snerten dame som ikke selv er på ferie men som kommer fra en eller annen plass som ikke er norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 Er vel ikke noe teit i det.. Ser ikke hvorfor dette skulle være teit. Alle har preferanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ja, du er dum og teit for å stille et slikt tåpelig spm. FYI: Så gadd jeg ikke å lese hva du faktis skrev i førsteposten sin tittelen din var som jeg sa, så utrolig tåplig. Endret 7. august 2011 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg syne italienske jenter er så utrolig sexy, selv er jeg norsk gutt. Jeg var til syden da Italia hadde ferie, og på hotellet vi bodde var det for det meste italienere fra Nord Italia. Så flotte menn har jeg ikke sett tidligere. Det var et slit å få ned frokosten når det vrimler av sånt rundt meg.. Må prøve disse utlendingene de er ikke så værst skal du se. God tur til syden. selv har jeg ikke sansen for sydenpuling enda.. men lysten kommer vel en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå