Gå til innhold

Dagens samfunn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så stressete å være ung i dagens samfunn med studier og hektisk jobb for å tjene nok penger for tilværelsen. Det hele ender med at vi har masse ONS og FF istedet for det vi virkelig ønsker, kjærlighet og følelseslafet elskov. Er alt pøet og strevet etter karriere komt for langt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nettopp det du beskriver som det vi egentlig ønsker, virkelig det vi egentlig ønsker?

Viser kjærlighet til medmennesker, familie og venner jeg. Så kjærlighet finnes jo i bøtter og spann i dagens samfunn ;-)

-Domino

Gjest Katten.
Skrevet

Det at noen verdsetter materielle goder og andres ambisjoner over sine egne samt det å bare være et menneske, får være opp til dem.

Jobber man seg bevisst ihjel, ser jeg ikke på det som en feil med systemet.

Skrevet

Vel, meningen med livet og menneskers eksistens er å videreføre menneskeheten. Derav få barn og en familie. Derfor tror jeg alle lengter etter kjærlighet og familie fremfor rent seksuelle forhold. Slik er det hvertfall for meg.

På en annen side er det mennesker som har styrt samfunnet til det det er i dag, et beinhardt kjør for mange, og det er nok det majoriteten ønsker. Singelgenerasjonen er nok mye selvskapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...