skruf Skrevet 9. august 2011 #21 Skrevet 9. august 2011 Vi hadde Songbird og Fields of gold av Eva Cassidy under vielsen... Litt våre sanger..
Mnaari Skrevet 9. august 2011 #22 Skrevet 9. august 2011 JEg sang denne til min ektemann i vårt bryllup i 2007......fikk mange pos reaksjoner...og en veldig overrasket mann:) UTroilg flott sang:) Jeg gjorde det samme.
Wolf Skrevet 10. august 2011 #23 Skrevet 10. august 2011 David Pomeranz med "On this day". Nydelig sang.
rakianne Skrevet 10. august 2011 #24 Skrevet 10. august 2011 Jeg var i ett bryllup der det ble usnget to sanger av solist i kirken. What are words og follow through. Jeg hadde ikke tenkt på what are words som en bryllupssang, men den var fin!
bobbi Skrevet 10. august 2011 #25 Skrevet 10. august 2011 Trenger noen virkelig gode forslag til solosang i kirken ~ Sanger jeg ikke ønsker: You raise me up/My hart is yours/The rose osv. Den mest rørende solosangen jeg har hørt i bryllup til nå er " Å kunne æ skrive", men denne kan jeg jo selvsagt ikke bruke . Vi har en solist i familien som er utdannet operasanger, (men synger ikke kun opera!) så vi leter etter sanger som kan passe en mannlig solist. Sanger jeg tenker litt på: - Björn Afzelius ~ Du är Det Finaste Jag Vet - Ave Maria - Righteous Brothers ~ Unchained Melody (sterk kandidat til "brudevalsen") - Bryan Adams ~ Heaven - DDE ~ Vi Skal Sjå Sola Gå Ned I Havet Kanskje får vi sjansen til å ha to solosanger i kirken...? Kom med forslag, og gjerne tilbakemeldinger på de jeg allerede tenker på... Vil bare legge til en ting; Du er den finaste jag vet, eller sång till friheten som den egentlig heter, handler om Bjørn Afzelius sin kjærlighet til friheten....etter å ha sittet i fengsel,....vet det er mange som bruker den som solosang i bryllup, men syns den blir så upassende når man vet hva den virkelig handler om; Han synger jo feks " du e den finaste jag vet, du e det dyraste i værden.....friheten er ditt vackra navn..... Ikke så god i svensk skriving, men dere skjønner hva jeg mener? Bare et tips, nydelig sang er det uansett
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #26 Skrevet 10. august 2011 "Å kunne æ skrive" blir jeg aldri mer å forbinde med bryllup og glede lenger...den sangen blir sunget av auf-ungdommen på utøya. Har vært i to "utøya-begravelser" nå, og i begge ble denne sunget. Nydelig sang, som nå har fått helt andre assosiasjoner hos meg, dessverre:( Sanger jeg har hørt i kirken i bryllup: Ave Maria - var nydelig, sunget av brudens søster Nine million bi-cycles (katie meluah) From this moment- shania twain
jenk Skrevet 16. august 2011 #27 Skrevet 16. august 2011 denne er så fiin!! Trur me skal ha den i vårt bryllup...
Gjest Ninab Skrevet 17. august 2011 #28 Skrevet 17. august 2011 Trenger noen virkelig gode forslag til solosang i kirken ~ Sanger jeg ikke ønsker: You raise me up/My hart is yours/The rose osv. Den mest rørende solosangen jeg har hørt i bryllup til nå er " Å kunne æ skrive", men denne kan jeg jo selvsagt ikke bruke . Vi har en solist i familien som er utdannet operasanger, (men synger ikke kun opera!) så vi leter etter sanger som kan passe en mannlig solist. Sanger jeg tenker litt på: - Björn Afzelius ~ Du är Det Finaste Jag Vet - Ave Maria - Righteous Brothers ~ Unchained Melody (sterk kandidat til "brudevalsen") - Bryan Adams ~ Heaven - DDE ~ Vi Skal Sjå Sola Gå Ned I Havet Kanskje får vi sjansen til å ha to solosanger i kirken...? Kom med forslag, og gjerne tilbakemeldinger på de jeg allerede tenker på... Mange fine du har tenkt på da.. Vi skal ha "mitt hjerte er ditt" i kirken, i etterkant fant jeg ut at "vi vandrar saman" også var en fin sang - men da hadde vi allerede booket solist - og alt annet.. så da ble det sånn! :D
**tiilii** Skrevet 17. august 2011 #29 Skrevet 17. august 2011 Dagen i dag, av Erik Bye (Marit Larsen synger den helt nydelig), er jo vakker da. ~ dagen i dag kan bli vår beste dag ~
LindaM Skrevet 18. august 2011 #30 Skrevet 18. august 2011 Vi hadde "Ingen er så nydelig som du" Veldig fin, og ikke pompøs i det hele tatt. Kjempe fin tekst også
Postkasse Skrevet 20. august 2011 #31 Skrevet 20. august 2011 Dagen i dag, av Erik Bye (Marit Larsen synger den helt nydelig), er jo vakker da. ~ dagen i dag kan bli vår beste dag ~ Sånn for å lette eventuell kommunikasjon med solist; den heter Vår beste dag
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #32 Skrevet 24. august 2011 Vi skal ha From this Moment og Hallelujah i kirken. På festen etterpå blir det 'Det vackraste som finns'. Min fantastiske forlover som skal synge, gleder meg!))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå