Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Hver gang jeg skal skrive overskriften (TEMA) til et nytt innlegg, dukker de gamle opp. Hvordan får man slettet dem?? Kan noen fortelle meg det. Er så irriterende at de dukker opp helt uten videre.
Tusenfryd Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 Høres merkelig ut. Du trykker ike bare på "svar" da -da kommer jo samme overskrift. Men kommer en gammel overskrift når du klikker "Nytt tema"? Skal sjekke det opp, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #3 Skrevet 23. november 2003 Det skjer når jeg trykker meg inn i tema feltet. Hvis jeg skriver en overskrift som begynner med samme ord som jeg har brukt tidligere, dukker setningen fra tidligere innlegg opp. Skjønner?
Tusenfryd Skrevet 23. november 2003 #4 Skrevet 23. november 2003 Ok, men da bare fjerner du det... men jeg har ikke opplevd det, så jeg venter på svar fra de som har mer greie på det enn meg.
Gjest Lea Skrevet 23. november 2003 #5 Skrevet 23. november 2003 Mener du innlegge som DU har skrevet før? Dette er i såfall instillingene på din PC.. autofullfør. Du kan slette de som kommer opp ved å dobbeltklikke i feltet og trykke på "pil ned" og delete. Eller du kan skru av autofullfør i Kontrollpanel.
Tusenfryd Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 Hvis det er "Autofullfør" du mener så ligger det i din egen nettleser. Fjernes ved å slette midlertidige filer og cookies. Og så restarter du maskinen. Slette midlertidige filer og cookies gjør du ved å gå på Verktøy og alternativer for internett.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #7 Skrevet 23. november 2003 okay, takk! Skal prøve det nå. Er ikke noen reser på pc bruk og tilegg så er programmmvaren på engelsk. Men vi får se om jeg får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå