AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei. Jeg er en ung gutt i slutten av tenårene som ofte går tur ved Svartkulp (bor like ved, kort sti ned til vannet) og har opplevd at jeg får litt vel mye uønsket oppmerksomhet fra nudistene! Er slank og har et relativt bra utseende og har opplevd at voksne og nakne menn stirrer på meg når jeg går tur. En gang når jeg gikk ned til vannet for å se utover var det en gammel mann på en odde ti meter unna som runket mens han kikket på meg, dette varte hele tiden mens jeg sto der, han la seg til og med ned og onanerte kliss naken. En annen gang møtte jeg to menn i 50-60-årene på stien (tror de hadde vært og nakenbadet) og de stoppet opp og stirret på meg. Jeg gikk som vanlig forbi, men når jeg snudde meg så jeg at de fortsatt sto som støpt og stirret etter meg. Jeg gikk videre og snudde meg igjen noen meter unna og da sto de fortsatt helt pal og så på meg, tror de småsnakket litt seg i mellom. Syntes faktisk det var litt ekkelt, vurderte de å følge etter eller? Jeg har til og med badet der en gang, etter en tur og jeg var varm og svett og hoppet naken i vannet (fordelen der er jo at det er tilatt) og da lå det en naken mann tre meter unna og så på meg. Både når jeg gikk naken ned i vannet og når jeg kom opp satte han seg opp og stirret. Jeg lot som ingenting men hver gang jeg så mot han møtte jeg blikket hans. Disse episodene gjør jo i seg selv ingenting og er ikke plagsomt, men ble litt småskremt for at de kan gå lengre, adde jo vært ubehagelig å f.eks bli tvangstafset på ufrivillig Kan man oppleve sånt der eller tror dere det er relativt trygt? Noen med peiling på akkurat dette? Takker for svar!
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 En kan vel møte folk som ikke helt skjønner hvor grensene går (og faren for overgrep er tilstede) over alt. Om en er et sted for å gå tur/bade hvor det er vanlig å være naken og folk stirrer, evt. "betjener seg selv" helt åpenlyst...jeg syns det høres litt utrivelig og suspekt ut der jeg. Kan du ikke finne et annet sted å bade da? 4
Gjest Elfrida Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Området rundt svartkulp er et kjent cruising-sted for homser, altså et sted man går for å treffe noen for tilfeldig sex. Så sjansen for å se ting man kanskje ikke ønsker å se, eller for å bli utsatt for uvelkomne tilnærmelser er absolutt tilstede. Men jeg tror ikke det dermed er stor fare for å bli voldtatt. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Gutter\Menn kan ikke bli voldtat dette har blitt bekreftet mange ganger av kvinner.
Gjest RRR Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Må nesten spørre hvorfor du frekventerer området, når du vet hva slags sted det er. Virker på meg som at du heller nyter oppmerksomheten og kanskje innerst inne er litt bifil. Kom ut av skapet eller bad andre steder da vel, problem løst. 7
Gjest lalaa Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Om dette badestedet er et homsested, ville jeg ikke holdt meg der om jeg ikke var homse. Det er tydelig at mennene gir deg mye oppmerksomhet, fordi du er ung og tiltrekkende, og de tror kanskje du er homse? Se det slik, om en ung jente på din alder oppholdt seg på nudiststrand(for begge kjønn)og badet naken og solte seg naken, ville hun naturlig nok få oppmerksomhet fra gutter og menn. Jeg tviler på at de vil voldta deg, men du bør ikke oppsøke fare. Lurer litt på om du innerst inne er litt skap-homo, men at du ikke har turt å komme ut enda? Hold deg iallfall til gutter på din egen alder, for de som er eldre enn deg kan finne på å utnytte deg ...
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Er egentlig tilfeldig at jeg har gått der, svært nærme der jeg bor og jeg liker å gå i skogen, er en del av en lang rute mot Sognsvann jeg pleier å gå. Så det dere mener er at jeg kan i verste fall oppleve tilnærmelser, men at noen tvinger seg på seksuelt gjennom vold er lite sannsynlig?
Mynona Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Det er et ganske langt steg å gå fra å stirre på en man synes ser bra ut og å voldta. Skjønner at det er ubehagelig, men voldtekt??
Gjest idiotina Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Til Mynona-83, det går ikke så mange sekundene fra et blikk blir til en voldtekt.. Til TS, hvis du ikke er interessert i å prate med homsene som er der, så må du ikke gi de oppmerksomhet eller blikk-kontakt. Om du kommer iprat med noen, så vær avvisende. Jeg tviler på at de vil voldta deg, men det er alltid noen idioter ute å går, så ikke stol på noen.
Gjest gjest21 Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Gutter\Menn kan ikke bli voldtat dette har blitt bekreftet mange ganger av kvinner. Det er fullt mulig for en gutt/mann å bli voldtatt. En fysisk sterkere overgriper kan f.eks. ta en gutt/mann med makt, tvangsonanere ham og/eller føre pikken sin eller en gjenstand i analen på ham, etc. Risikoen vil jeg tro er nokså lav, men med tanke på at det finnes udyr der ute som kan finne på slikt og at man aldri kan vite om et slikt udyr har funnet veien til denne nudiststranden, ville jeg vært påpasselig om jeg var deg, trådstarter.. Utifra hvordan du beskriver situasjonen blir jeg faktisk litt bekymret. 1
Gjest Leonidene Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Eg ville gått til innkjøp av pepperspray/bodyguard spray om eg var deg... Better safe than sorry - det høres veldig ubehagelig ut det du har opplevd.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Det er veldig usannsynlig at du blir voldtatt. At du derimot raskt kan få deg et ligg med en av mennene der skal du ikke se bortifra. Hvis du ikke ønsker det og synes det er ekkelt, er det litt merkelig å oppsøke de områdene, men det er langt fra å bli sjekket opp til å bli voldtatt. 1
Mynona Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Til Mynona-83, det går ikke så mange sekundene fra et blikk blir til en voldtekt.. Så du mener jeg skal være redd for alle menn som ser på meg, for de kommer til å voldta meg eller?? Alle som stirrer er voldtektsmenn? Tror jammen jeg skal låse meg inne alene resten av livet.. Vil jo ikke risikere å bli sett på/voldtatt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Dette er en plass hvor man drar på cruising. De fleste mennene som er der oppsøker stedet for å ha tilfeldig sex. De ser på deg fordi de vil ha sex med deg, men jeg tror ikke noen av dem vil gjennomføre sex med deg hvis du motsetter deg det. At de vil prøve seg, både med blikk og med kroppslig kontakt, må du nesten regne med når du drar dit. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 Takk for alle svar! Så det dere mener er altså at opplevelsene jeg har hatt (f.eks med de tro mennene som stirret lenge) egentlig bare er at jeg hare blitt forsøkt sjekket opp og ikke noe større sak? Litt enig, men fikk frysninger når jeg snudde meg tredje gangen og de fortsatt sto og stirret intenst uten å ha beveget seg et skritt videre... Men tar pointet, det er lav sannsynelighet for at noen skulle voldta/forgripe seg... pepperspray var forresten en smart idè, og så holder jeg meg til stiene nede ved vannet, der blir jo alt sett fra andre siden av vannet hvor det også er folk... Men jeg holder meg for guds skyld unna om kvelden!!!
billcat Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Takk for alle svar! Så det dere mener er altså at opplevelsene jeg har hatt (f.eks med de tro mennene som stirret lenge) egentlig bare er at jeg hare blitt forsøkt sjekket opp og ikke noe større sak? Litt enig, men fikk frysninger når jeg snudde meg tredje gangen og de fortsatt sto og stirret intenst uten å ha beveget seg et skritt videre... Men tar pointet, det er lav sannsynelighet for at noen skulle voldta/forgripe seg... pepperspray var forresten en smart idè, og så holder jeg meg til stiene nede ved vannet, der blir jo alt sett fra andre siden av vannet hvor det også er folk... Men jeg holder meg for guds skyld unna om kvelden!!! Eller bare ganske enkelt finne et annet sted å bade? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 Det er nok lurt å blokkere analåpningen din når du går tur i området, bare for å være på sikre siden. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #18 Skrevet 8. august 2011 Eller bare ganske enkelt finne et annet sted å bade? Passiv? Det er ikke slik at jeg henger i området konstant, jeg er for det meste der fordi jeg går en turute som også går over stiene på svartkulp... Bade har jeg bare gjort to ganger og fordelen er at jeg slipper å ha med badetøy dersom jeg skulle ønske å bade... Hopper man naken ut i Sognsvann kan det hende at folk reagerer?
Gjest Bond Skrevet 8. august 2011 #19 Skrevet 8. august 2011 Hvis det var snakk om at noen bare stirret lenge, er det nok ikke noe overhengende fare for voldtekt der og da. Stirring er ikke ensbetydig med å ha lyst å voldta noen. Høres mer ut som om de prøvde å "scanne" hvorvidt du viste noe interesse selv, eller om du var på utkikk etter noe. Sier ikke at voldtekt ikke kunne skje i det hele tatt, det kan det sikkert - men det kan like greit skje hvilket som helst annet sted.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Så en blotter ved svartkulp i dag, ekkelt!! Visste ikke at det var et sånt sted, fant denne tråden når jeg googlet.. Nå kommer jeg ikke til å gå i området rundt svartkulp mer Anonymous poster hash: cb80c...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå