Gå til innhold

Benkeplater fra Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny pc-pult. Er synshemmet og har derfor litt spesielle behov. Jeg har bl.a. en pc-arm som skal festes bak på pulten og må derfor ha en flate som tåler dette. Vanlige sponplater funker veldig, veldig dårlig. Vanligvis skulle jeg fått fra HMS, men har en ordning der jeg finner noe selv siden jeg ikke har allverdens med plass og pultene deres er digre...

Jeg lurer på om noen har erfaringer med platene man kan få kjøpt på Ikea? Kan man få de i hvilken som helst størrelse? Er det "bra" treverk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en benkeplate fra Ikea som pult da jeg bodde hjemme, den fungerte fint :) Det er endel år siden, så vet ikke om den selges fortsatt. Men foreldrene mine har brukt liknende plater når de har pusset opp kjøkken og bad, og det ser ut til å være solide og fine materialer (også fra Ikea, husker ikke hvilken tresort) som holder seg bra så langt i hvert fall. Virker mye mer solid enn sponplater, et annet alternativ kan kanskje være laminat, men heltre er jo lettere å sage til for å passe. Lurt å olje før du tar i bruk plata, så tåler den mye mer søl uten å bli stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...