AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Hva er greia med at det er så utrolig mange asiatiske jenter som dater norske gutter? Og da mener jeg ikke eldre menn som har "hentet" thaijenter over hit, men integrerte asiatiske jenter og unge menn i 20-30 årsalderen. Ikke at jeg har noe imot det, bare nysgjerrig på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 Fordi de blir tiltrukket av hverandre vel? For et latterlig spørsmål.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syffe Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 Underlig spørsmål. Hvorfor dater danske gutter norske jenter? Eller hvorfor dater svenske tjeier iranske gutter? Men siden du spør så kan jeg gjerne svare. Jeg er koreansk, adoptert og helnorsk. Hvorfor jeg nå er forlovet med en norsk gutt? Tja... Jeg er ikke like løs, uhøffelig, udisiplinert, primadonnanykkete, bitchete, dramaqueen eller barnslig som norske jenter. Men hei, vent. Dette kunne hvem som helst vært. Han syns vel bare jeg er optimal da - Uavhengig av opphavet. Dessuten er det nok ikke flere gutter som dater asiatiske jenter som andre opphav, det er bare det at man ser det bedre tenker jeg. Man ser ikke at ei jente er dansk eller svensk eller italiensk f.eks, men man ser veldig godt at man er asiatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Vil tippe disse "asiatiske" jentene ser på seg selv som norske, ettersom de bor her og er integrert, som du sier. Hvorfor er det så mange nordmenn som dater nordmenn? Endret 7. august 2011 av chikako 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #5 Del Skrevet 7. august 2011 For ei asiatisk jente som er født og oppvokst fullt integrert her i Norge så er det vel større sannsynlighet for at hun finner en etnisk norsk mann enn en asiatisk siden det rett og slett er flere å ta av. Ihvertfall så lenge hun selv velger fritt og ikke bare har en asiatisk omgangskrets (men da er hun jo egentlig ikke fullt integrert). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #6 Del Skrevet 7. august 2011 Vil tippe disse "asiatiske" jentene ser på seg selv som norske, ettersom de bor her og er integrert, som du sier. Hvorfor er det så mange nordmenn som dater nordmenn? Du kan lure, mange ut av oss er jo totalt håpløse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. august 2011 #7 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg lurer på hvorfor det er så mange jenter som dater gutter og omvendt, mens vi er i gang. Hvorfor dater de ikke heller sine egne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #8 Del Skrevet 7. august 2011 Chikako, hva mener du? I så fall, mennesker har forskjellige preferanser og man kan ikke velge hvem man skal bli tiltrukket av heller... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #9 Del Skrevet 7. august 2011 Uansett, mange av de asiatiske jentene som er oppvokst i Norge, er utrolig pene og sjarmerende at jeg misunner dem sånn, så skjønner guttene godt, jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. august 2011 #10 Del Skrevet 7. august 2011 Chikako, hva mener du? I så fall, mennesker har forskjellige preferanser og man kan ikke velge hvem man skal bli tiltrukket av heller... ! At jeg synes det er like merkelig at menn dater kvinner som at man kan date noen som ser ut som de kommer fra en annen verdensdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #11 Del Skrevet 7. august 2011 Fordi de tiltrekkes av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. august 2011 #12 Del Skrevet 7. august 2011 At jeg synes det er like merkelig at menn dater kvinner som at man kan date noen som ser ut som de kommer fra en annen verdensdel. Kvinner kan faktisk være ganske søte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 7. august 2011 #13 Del Skrevet 7. august 2011 Kvinner kan faktisk være ganske søte da. ... også de asiatiske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. august 2011 #14 Del Skrevet 7. august 2011 Kvinner kan faktisk være ganske søte da. Det kan asiater også, det har jeg nemlig sett. Men noen av dem er ikke det, akkurat som noen kvinner ikke er søte. Rart hvordan folk som er så like kan være så forskjellige forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. august 2011 #15 Del Skrevet 7. august 2011 Fordi de blir tiltrukket av asiatiske jenter? Mange er veldig pene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #16 Del Skrevet 7. august 2011 Du kan lure, mange ut av oss er jo totalt håpløse. Det er godt du representerer de håpløse på en slik god måte her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. august 2011 #17 Del Skrevet 7. august 2011 ... også de asiatiske Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andreas Skrevet 7. august 2011 #18 Del Skrevet 7. august 2011 Hva er greia med at det er så utrolig mange asiatiske jenter som dater norske gutter? Og da mener jeg ikke eldre menn som har "hentet" thaijenter over hit, men integrerte asiatiske jenter og unge menn i 20-30 årsalderen. Ikke at jeg har noe imot det, bare nysgjerrig på dette. Jeg har aldri vært sammen med en asiatisk jente, men jeg merker at jeg har vanskeligheter for ikke å bli betatt av dem. De er bare så vakre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #19 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg er halvt norsk og halvt asiat. Født og oppvokst her i Norge, og ser på meg selv som norsk. Noe jeg har lagt merke til er at når jeg og venninner er ute på byen, så er det som regel de som blir sjekket opp. De er norske og blonde. :gjeiper: har jo selvsagt blitt sjekket opp selv og, men føler det er for det meste de "standard" asiat-elskende guttene/mennene som da snakker med meg. Jeg vil si at jeg er på lik linje med venninnene mine i forhold til utseende. Ikke noen supermodell, men ikke stygg heller. Har også hatt denne diskusjonen på ett annet forum, og da mente mange at det var pga at man tiltrekkes som regel av mennesker som er lik seg selv iforhold til det etniske. Altså lyse mennesker tiltrekkes mer av lyse enn mørke. men igjen, er alltid noen som skiller seg ut og liker det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syffe Skrevet 7. august 2011 #20 Del Skrevet 7. august 2011 Fikk nesten litt forhøyet selvtillit av noen av innleggene i denne tråden nå *knise*. Jeg er født i Sør-Korea av hel-asiatisk opphav, men er lys i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå