Lizz84 Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg og samboeren planlegger tur i begynnelsen av desember. Hva er billig i Praha? Hvordan er prisene på elektronikk der nede?
Henkie Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg og samboeren planlegger tur i begynnelsen av desember. Hva er billig i Praha? Hvordan er prisene på elektronikk der nede? Elektronikk og andre "vestlige" varer ligger ganske likt med norge. Du kan selvsagt komme over gode tilbud, men det kan du her til lands også, så jeg vil si det generelt sett ligger ganske likt. Det som er billig der nede er ting de lager selv. Feks krystall og klær/sko du aldri noensinne har hørt om merket på før :-)
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Som hun over meg sier.. Praha er ikke mekka for elektronikk. Norge er utrolig billig på dette utstyret sammenliknet med prisnivået vi har på andre gjenstander. I Praha er det vel først og fremst de nytbare tingene som er billig... Mat, vin og øl. Forsåvidt så er det en fantastisk fin by med utallige severdigheter som du bare må se mens du er der. Så er det igjen som hun over sier... Krystall, enkelte klær, skinn-vesker kan du gjøre en god deal på, sko etc. Importerte merkevarer kan du egentlig ikke gjøre noen god butikk på. Der er prisene ofte lik høykostlandene.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Som hun over meg sier.. Hun? Er ikke Henkie en kar?
Lunivere Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Klær er dritbillig i Praha, i tillegg til alkohol og mat.
-Fisken- Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Øl. Jo, krystall er også billig i Tjekkia.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Alkohol, mat, damer , krystall, klær, skinn, ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå