Gjest sexysadie Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Flere som synes den der I believe in a thing called love er bra? Jeg ler godt av den der jodlinga
*M* Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 LIKER, LIKER!!! En venninne av meg vil faktisk gifte seg med vokalisten i The Darkness. Jeg vet ikke helt......
Gjest lmari Skrevet 23. november 2003 #4 Skrevet 23. november 2003 Veldig, veldig morsomme -og sangen er faktisk bra!!! .. Men finnes den ikke på singel? Har ikke sett den noe sted...
Tusenfryd Skrevet 23. november 2003 #5 Skrevet 23. november 2003 Rett tilbake til puddelrockens glansdager. Fantastiske er de. Spørs om ikke albumet havner i gavehaugen til min kjære til jul. Han ønsker seg det i hvert fall!
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 Jaaaaaaaa.... Kjempekul.. Får skikkelig flash-back av den sangen, herlig 80-tall-stil!
Gjest sexysadie Skrevet 23. november 2003 #7 Skrevet 23. november 2003 jo da den finnes på singel Heldigvis.''
missfidget Skrevet 23. november 2003 #8 Skrevet 23. november 2003 Flere som synes den der I believe in a thing called love er bra? Jeg ler godt av den der jodlinga Morsom du nevnet de siden jeg hadde ikke lenge siden lagret ned den sangen fra nettet! Vet ikke helt hvorfor, jeg kan liker ganske mye forskjellige...i det siste har det vært mye musikk som jeg kan nesten ler litt av. Har du forresten sett video'n? Herregud det er så morsom det går ikke an.... Hadde ikke tenkte å kjøpe platen men liker den sangen.
ivanka Skrevet 23. november 2003 #9 Skrevet 23. november 2003 jodling, ja. der sa du det. hm. av en eller annen grunn har jeg fått sansen for hinsides corny pop i det siste. og det er visst ikke bare meg heller.
MarianneE Skrevet 24. november 2003 #10 Skrevet 24. november 2003 Enda en sang jeg ikke liker! *mener ikke og spre guffe*
Gjest Poirot Skrevet 24. november 2003 #11 Skrevet 24. november 2003 jodling, ja. der sa du det. hm. av en eller annen grunn har jeg fått sansen for hinsides corny pop i det siste. og det er visst ikke bare meg heller. Kanskje verden trenger litt tull og tøys for tiden? Er ikke så mye tull ellers i nyhetsbildet.,...
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #12 Skrevet 24. november 2003 Morsom du nevnet de siden jeg hadde ikke lenge siden lagret ned den sangen fra nettet! Vet ikke helt hvorfor, jeg kan liker ganske mye forskjellige...i det siste har det vært mye musikk som jeg kan nesten ler litt av. Har du forresten sett video'n? Herregud det er så morsom det går ikke an.... Hadde ikke tenkte å kjøpe platen men liker den sangen. Jepp Såg videoen.
Livets datter Skrevet 24. november 2003 #13 Skrevet 24. november 2003 Dette er en av de gruppene som gir meg troen på at jeg også en dag kan gi ut plate!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå