AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 faren for å date klin gæærne kriminelle alkoholiserte gjeldsslaver.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 hehe Ja, teamet er ihvertfall seriøst nok. Det finnes nok av risker når man skal inngå et parforhold, det er sikkert! Selv om jeg nok må påstå at kvinner tar større risiko enn menn. Generelt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 Trikset er vel å date leeenge så man har større sjanser til å få avslørt faren, før man bor sammen og har barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 Trikset er vel å date leeenge så man har større sjanser til å få avslørt faren, før man bor sammen og har barn. Smart! Men mange flytter jo i sammen over en helg. Ikke smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #5 Del Skrevet 7. august 2011 faren for å date klin gæærne kriminelle alkoholiserte gjeldsslaver.... Livet med slike er ikke kjedelig. Man må bare passe på sine egne penger og så går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 7. august 2011 #6 Del Skrevet 7. august 2011 Livet med slike er ikke kjedelig. Man må bare passe på sine egne penger og så går det bra. Så du er en jente som er ute etter spenning altså? Selv om fyren er kriminell osv osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 7. august 2011 #7 Del Skrevet 7. august 2011 Selv om jeg nok må påstå at kvinner tar større risiko enn menn. Generelt sett. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #8 Del Skrevet 7. august 2011 Hva mener du? Jeg mener at kvinner er mer utsatte for voldelige menn. Dessuten er det nok fortsatt vanligere at menn er kriminelle, økonomiske ødeland og rusmisbrukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 7. august 2011 #9 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg mener at kvinner er mer utsatte for voldelige menn. Dessuten er det nok fortsatt vanligere at menn er kriminelle, økonomiske ødeland og rusmisbrukere. Tja, det vil kanskje endel menn være uenig i Men interessant å høre en mann si det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #10 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Tja, det vil kanskje endel menn være uenig i Men interessant å høre en mann si det. Jeg kaller en spade for en spade. Men det betyr ikke at det ikke finnes mer enn nok av "bitches" der ute. Forskjellen er sannsynligvis at kvinner bruker mer psykisk vold mens menn bruker mer fysisk vold, tenker jeg. Dermed er det selvfølgelig vanskelig å sammenlikne. Uansett hadde det vært bedre om folk klarte å oppføre seg. Men slike individer vil man unngå for enhver pris. Og må derfor avsløres før det er for sent. Endret 7. august 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå