Gjest MorAase Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Om noen lurte på hvor smarte en blir av å brenyte sentralstimulerende kjemikalier så kan de se på dette. 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 (endret) Denne videoen fokuserer på ett menneske, og ut ifra det, så sier du at alle er slik? Edit: manglet et ord. Endret 7. august 2011 av Koseklumpen 1
Gjest MorAase Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Denne videoen fokuserer på ett menneske, og ut ifra det, så sier du at alle er slik? Edit: manglet et ord. Fire personer frøken... 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Fire personer frøken... Åja... såklart 4, da har vi virkelig fått frem dophoders sanne ansikt ja
Gjest MorAase Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Åja... såklart 4, da har vi virkelig fått frem dophoders sanne ansikt ja Jepp! Dog vi mangler sløve pottryner og junkies da. Men igjen, det kan vi finne senere. Uansett, dopere er jo überkule! Det er jo overtydelig i videoen over. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Det er noe av det rareste jeg har sett på lenge 1
Envy Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Huff, stakkars fyr! Han så rett og slett litt skummel ut. Hvordan får han vridd kjeven sin sånn? *grøss*
mysan Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Om noen lurte på hvor smarte en blir av å brenyte sentralstimulerende kjemikalier så kan de se på dette. Brenyte?
mysan Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 mannen midt i bildet er på E, ellers ser de da ganske normale ut de andre. Antakelig er han ganske normal, han i midten også når mandagen kommer og han er på jobb igjen. Dophodenes sanne ansikt? jeg lurer litt mer på deg jeg faktisk.... 5
Gjest MorAase Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 mannen midt i bildet er på E, ellers ser de da ganske normale ut de andre. Antakelig er han ganske normal, han i midten også når mandagen kommer og han er på jobb igjen. Dophodenes sanne ansikt? jeg lurer litt mer på deg jeg faktisk.... Beklager, men jeg orket ikke å finne klipp med manipulerende, kyniske, voldelige, lystløgnere av noen dophuer også. Dette var bare for å vise det direkte latterlige. Det er ikke så lenge slike står i jobb, de har ikke psyke til det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 dop er da ikke bra. og dophuer kommer ikke langt. man skal være forsiktig med sånt.....
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #12 Skrevet 6. september 2011 Ha ha. Den festen så kjempemorsom ut spør du meg. 1
mysan Skrevet 6. september 2011 #13 Skrevet 6. september 2011 Beklager, men jeg orket ikke å finne klipp med manipulerende, kyniske, voldelige, lystløgnere av noen dophuer også. Dette var bare for å vise det direkte latterlige. Det er ikke så lenge slike står i jobb, de har ikke psyke til det. You know it all, don't you? Noen av oss har dypere kjennskap til tingene, og for oss fremstår dine utsagn som intet mindre enn ignorante og overfladiske. Men deg om det. 4
Gjest odisi73 Skrevet 6. september 2011 #14 Skrevet 6. september 2011 De som dømmer andre har som regel store problemer selv og må finne feil på andre eller snakke om andre for å føle seg bedre selv. Vi skal ikke trø på de som allerede ligger nede enten det er avhengighet eller andre problemer,tviler på at TS er feilfri selv jeg.
Gjest MorAase Skrevet 7. september 2011 #15 Skrevet 7. september 2011 You know it all, don't you? Noen av oss har dypere kjennskap til tingene, og for oss fremstår dine utsagn som intet mindre enn ignorante og overfladiske. Men deg om det. De som dømmer andre har som regel store problemer selv og må finne feil på andre eller snakke om andre for å føle seg bedre selv. Vi skal ikke trø på de som allerede ligger nede enten det er avhengighet eller andre problemer,tviler på at TS er feilfri selv jeg. Livet mitt har vært belemret med mer enn ett narkoego... De kan få hjelp den dagen de faktisk ønsker det. Før det kan de leve sitt eget liv i en egen verden. Begynner du med dop er du den største taperen som finnes. 1
Gjest odisi73 Skrevet 7. september 2011 #16 Skrevet 7. september 2011 Du kan ikke ha mye kjennskap til det nei. En som har spillegjeld da,og må gå fra hus,bil,jobb og familie er det og en taper i ditt syn? En som er shoppoholiker og handler febrilskt til seg selv isteden for å tenke på mat og andre viktige ting i familien,er det og en taper i ditt syn? Du må da klare å se at det er avhengighet som er problemet og ikke menneskene uansett hva de er avhengig av. Du må syns du er bedre enn alle andre slik som du babler i vei
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #17 Skrevet 7. september 2011 Livet mitt har vært belemret med mer enn ett narkoego... De kan få hjelp den dagen de faktisk ønsker det. Før det kan de leve sitt eget liv i en egen verden. Begynner du med dop er du den største taperen som finnes. For oss som har barn som har ramlet ut på dette kjøret, og prøver med all sin makt å komme ut av dette helvete, så er dette utrolig vondt å lese. Vri kniven om i hjertet mitt, ja. Når du har barn som mer enn noe annet vil komme på rett kjøl og gjøre noe fornuftig med livet sitt, etter å ha feilet i sine tidligste ungdomsår, kjemper en som mor alt en kan for at de skal klare det. Og en nevner aldri at de er tapere. Aldri. Dette må være noe av det mest fordømmende, sneversynte og unyanserte jeg har lest her inne på KG, og det sier ikke så rent lite. For din skyld håper jeg aldri dine barn prøver dop av noe slag. Jeg unner nemlig ingen andre dette. Og det kan ramme hvem som helst. Sann mine ord. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #18 Skrevet 7. september 2011 Livet mitt har vært belemret med mer enn ett narkoego... De kan få hjelp den dagen de faktisk ønsker det. Før det kan de leve sitt eget liv i en egen verden. Begynner du med dop er du den største taperen som finnes. Vet du, jeg er faktisk ganske så enig. Jeg har nær kjennskap til flere narkomane, og må si at mer egoistiske vesen har jeg aldri møtt. Tenker de over hvor utrolig vondt de gjør familiensin kanskje? Nei de gjør ikke det. Tenker bare på seg selv. Og de får masse tilbud om avrusning, men når de ikke møter opp så har de seg selv å takke. Det er faktisk sykt masse hjelpetiltak for narkomane, men det hjelper ikke på alle de som ikke vil slutte uansett.
Gjest MorAase Skrevet 7. september 2011 #19 Skrevet 7. september 2011 Du kan ikke ha mye kjennskap til det nei. En som har spillegjeld da,og må gå fra hus,bil,jobb og familie er det og en taper i ditt syn? En som er shoppoholiker og handler febrilskt til seg selv isteden for å tenke på mat og andre viktige ting i familien,er det og en taper i ditt syn? Du må da klare å se at det er avhengighet som er problemet og ikke menneskene uansett hva de er avhengig av. Du må syns du er bedre enn alle andre slik som du babler i vei For oss som har barn som har ramlet ut på dette kjøret, og prøver med all sin makt å komme ut av dette helvete, så er dette utrolig vondt å lese. Vri kniven om i hjertet mitt, ja. Når du har barn som mer enn noe annet vil komme på rett kjøl og gjøre noe fornuftig med livet sitt, etter å ha feilet i sine tidligste ungdomsår, kjemper en som mor alt en kan for at de skal klare det. Og en nevner aldri at de er tapere. Aldri. Dette må være noe av det mest fordømmende, sneversynte og unyanserte jeg har lest her inne på KG, og det sier ikke så rent lite. For din skyld håper jeg aldri dine barn prøver dop av noe slag. Jeg unner nemlig ingen andre dette. Og det kan ramme hvem som helst. Sann mine ord. Ønsker vedkommende seg ut av uføret? Ser vedkommende lenger enn seg selv? Er vedkommende villig til å gi avkall på sitt skakkkjørte liv og alt det innebærer? Er svaret nei på ett av disse spørsmål så vil jeg ikke løfte en fing for vedkommende. Enten må de ville komme seg ut selv, eller så vil jeg la dem seile sin egen sjø. Meninger jeg har levd ut i praksis.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #20 Skrevet 7. september 2011 For oss som har barn som har ramlet ut på dette kjøret, og prøver med all sin makt å komme ut av dette helvete, så er dette utrolig vondt å lese. Vri kniven om i hjertet mitt, ja. Når du har barn som mer enn noe annet vil komme på rett kjøl og gjøre noe fornuftig med livet sitt, etter å ha feilet i sine tidligste ungdomsår, kjemper en s om mor alt en kan for at de skal klare det. Og en nevner aldri at de er tapere. Aldri. Dette må være noe av det mest fordømmende, sneversynte og unyanserte jeg har lest her inne på KG, og det sier ikke så rent lite. For din skyld håper jeg aldri dine barn prøver dop av noe slag. Jeg unner nemlig ingen andre dette. Og det kan ramme hvem som helst. Sann mine ord. Helt enig med deg. Mor Aase har mistet enhver respekt hun måtte ha hos meg ihvertfall. Jeg er en ressursterk kvinne som har stått på mer enn noen kan ane for mitt rusavhengige barn. Mitt barn er så langt fra noen taper som han kan komme og hvem som fremstår som en skikkelig taper i denne diskusjonen skal jeg ikke engang nedverdige meg til å nevne. Vi er mange pårørende til rusavhengige som gjør et større arbeid enn noen kan tenke seg, i tillegg har de fleste av oss fulltids-stillinger, andre barn, ektefeller, venner, familie og hus som fortjener oppmerksomhet ... Vi har ihvertfall ikke tid til å sitte på Kvinneguiden og spre piss slik som endel andre tydeligvis har. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå