AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har truffet en mann som jeg er interessert i skal bli noe mer. Vi har truffet hverandre flere ganger og hold kontakten både på nett og sms i flere måneder. Er nok litt forelsket for første gang på mange år Mitt store spørsmål er hvor lenge bør man vente før man treffer barna (10 og 12 år)? Hadde vært fint å høre hva deres erfaring er, hvor lenge er det vanlig å vente før man møter barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 Kommer helt an på hvordan man møter dem. Det er jo ikke nødvendig å si noe om at dere eventuelt skal bli kjærester hvis dere er ute på tur og gjør noe sosialt i sammen. Men snakker du om at dere skal overnatte i sammen der barna bor, så mener jeg at det bør være rimelig seriøst mellom dere først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 Kommer helt an på hvordan man møter dem. Det er jo ikke nødvendig å si noe om at dere eventuelt skal bli kjærester hvis dere er ute på tur og gjør noe sosialt i sammen. Men snakker du om at dere skal overnatte i sammen der barna bor, så mener jeg at det bør være rimelig seriøst mellom dere først. Kryss i taket! Jeg er enig med deg!!! Du kan jo møte dem som en venn av pappa og på den måte bli litt kjent med dem, men skal du introduseres som kjæreste er det vel greit at du er sikker på at dere klaffer og kommer til å være sammen en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herr Langbein Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 Barn på 10 og 12 kommer til å skjønne tegninga rimelig fort. Sånn jeg ser det så er det to alternativer med så store barn: Alt. 1) Vente til dere er helt sikre på at det blir et forhold ut av det, deretter introdusere mannen som din nye kjæreste Alt. 2) Hvis dere er usikre, fortelle barna nettopp dette: At det ikke er lett å finne en god kjæreste, men man må være sammen for å finne ut av det. Nå er mannen en venn, men mamma og ham kommer kanskje til å bli kjærester snart. Generelt når det kommer til mine barn: Hvis det er noe de har forutsetninger for å forstå så er jeg ærlig, men prøver å forklare ting på en måte de kan skjønne slik at de kan stille spørsmål og grave litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå