AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg er på jakt etter gode øyenskygger, gjerne i naturfarger som lysebrun/beige/gråtoner osv, og av farger er lilla interessant. Noen som har ideer på hvilke nettbutikker evt butikker jeg skal sjekke ut? Har du erfaring med palletter?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg hadde gått i en MAC-butikk. Der kan du få hjelp til å finne farger som passer deg og sette sammen din egen palett 1
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Jeg er på jakt etter gode øyenskygger, gjerne i naturfarger som lysebrun/beige/gråtoner osv, og av farger er lilla interessant. Noen som har ideer på hvilke nettbutikker evt butikker jeg skal sjekke ut? Har du erfaring med palletter? De her er geniale. http://allcosmeticswholesale.com/smh.html
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Finner jeg MAC på nettet også? Jeg vet ikke om noen mac-butikker Den linken hadde jo også alt jeg så etter, så takk for tipset! Hva er forskjellen på de mot MAC? Tror jeg kan begynne å si bye bye til H&M-skyggene allerede (De sitter ikke slik jeg vil, men har alltid brukt de.. Og fargene er kjedelige)
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Glem det, leste på nettsiden om forskjellen Takk!
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Den er grei ja, må også få skryte av skyggene til Stila og Urban Decay.
MsQuims Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 eyeslipsface.no, her får du sminke som er like billig som H&M, og mye bedre
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 eyeslipsface.no, her får du sminke som er like billig som H&M, og mye bedre Beklager men det var et ganske dårlig tips. Skal man først oppgradere er det like greit å slå på stortromma og kjøpe ordentlig kvalitet.
MsQuims Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Beklager men det var et ganske dårlig tips. Skal man først oppgradere er det like greit å slå på stortromma og kjøpe ordentlig kvalitet. Så du har prøvd ELF? For det ER i aller høyeste grad ordentlig kvalitet!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Så du har prøvd ELF? For det ER i aller høyeste grad ordentlig kvalitet! Ja jeg har prøvd elf, men jeg har også prøvd MAC og MUS.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Chanel topkapi ser så fiin ut, men er så dyyyyr
Djungelvrål Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Så du har prøvd ELF? For det ER i aller høyeste grad ordentlig kvalitet! Hvordan får du ELf til å funke?? De de drysser jo så mye at det ligger mer skygge under øyet enn på lokket. I tillegg er de så lite pigmentert at man må påføre ørten strøk for at man ska ane et snev av farge. Når en øyeskygge koster 14 kroner sier det seg selv at det er crap kvalitet. Da er selv H&M bedre! 1
Gjest Applecore Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 http://www.everydayminerals.com/ God kvalitet og stort utvalg av farger Eneste er at fargene på nettsiden kan være litt misvisende av og til.
Eske Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 http://www.everydayminerals.com/ God kvalitet og stort utvalg av farger Eneste er at fargene på nettsiden kan være litt misvisende av og til. I tillegg til at de har kun løse skygger, som i alle fall for meg er nærmest en dealbreaker... De har noen fine farger da, og f.eks er Comfy en av mine absolutte favorittskygger - og det på tross av at den er løs!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 Hmmm, jeg må si jeg er ganske fornøyd med elf skyggene mine jeg. Har flere, og synes generellt de er bedre enn hm-skyggene. Dog synes jeg ikke de er så ille heller. Med god primer under så holder jo alt hele dagen. Bruker UDPP. Synes ikke de drysser heller. Kun glitterskygene mine som gjør det. Ellers vil jeg anbefalle paletter fra nyx. Du får ganske grei deal på ebay for feks 4 10-fargers paletter til 25ish$ på ebay. Ellers foretrekker jeg urban decay sine skygger, eller too faced sine. Allcosmeticswholesale.com har gode priser på paletter fra too faced MAC og MakeupStore har også gode skygger, mem synes selv det er greit med paletter jeg kan putte i veska
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 Så mange tips! Jeg blir svett Jeg setter utrolig stor pris på det, og har enda ikke shoppet, venter på lønn:p Nesten så jeg gruer meg, det ble mye å velge mellom her Blir nok noen timer med utsjekking før jeg handler, ellers ender jeg opp med for mye Tusen takk igjen, dere -TS- Ps! Jeg tror jeg ikke går for ELF, jeg skjønner at det er individuelle erfaringer på godt og vondt, men vil være sikker på at jeg er fornøyd når jeg handler
Gjest HunterLady Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 MAC eller Dior http://4.bp.blogspot.com/_sq4jYr0toQs/S-8wqkZQxpI/AAAAAAAAAvA/Skz1DZbRARY/s1600/Stylish+Move+4.jpg Kostene som følger med Diorskyggene er legendarisk gode!! De er så gode at du kan bruke de i flere år.
minienthe Skrevet 8. august 2011 #18 Skrevet 8. august 2011 smashbox sine sitter som støpt på meg i varmen uten annet under. har aldri vært så positivt overrasket over en skygge før i mitt liv.
mari4ever Skrevet 10. august 2011 #19 Skrevet 10. august 2011 Jeg elsker Too faced og Urban decay sine øyenskygger:) De sitter generelt veldig godt på lokket og fargene er godt pigmenterte. Anbefaler og kjøpe en Urban decay primer potion øyenskyggefase. den koster litt over 100 kr men vil vare deg veldig lenge. den får øyenskyggene til å sitte som støpt hele dagen, uten å stripe seg. fordelen med denne er også at fargene blir mye mer intense når du legger de, og jeg føler det går lekende lett med å legge skyggene. Her inne finner du mange bra palletter Gå inn i kategorien makeup og på merket Too faced og der finner du mange fine palletter. De har også Urban decay merket her inne til en god pris for mange skygger.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #20 Skrevet 10. august 2011 Beklager men det var et ganske dårlig tips. Skal man først oppgradere er det like greit å slå på stortromma og kjøpe ordentlig kvalitet. Fnis. Tro meg såkalt ordentlig kvalitet er da ikke det spøtt bedre. Men for all del vil man kaste bort penger på noe man inbiller seg og tror så for all del. Jeg kjøper aldri mer dyre øyneskygger eller annet dyrt for den del etter at jeg oppdaget elf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå