Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #22 Skrevet 9. august 2011 Menn på 80 vil fortsatt bli sugd. Nei, æsj. Sex er det siste en 80 åring tenker på, mann eller dame. Men hvis så er tilfelle, så burde vel også 80 år gamle damer bli slikket.
Sequax Skrevet 9. august 2011 #23 Skrevet 9. august 2011 Suge kukk i timesvis?! No fucking way! Da måtte jeg ha hatt lokalbedøvelse først...Au, au og AU!!
-ajla Skrevet 9. august 2011 #24 Skrevet 9. august 2011 Hvorfor er suging så mye bedre enn alt annet? Virker som om det betyr aaaalt for de fleste gutter og menn.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #25 Skrevet 9. august 2011 Hvorfor er suging så mye bedre enn alt annet? Virker som om det betyr aaaalt for de fleste gutter og menn. Det bare er sånn. Det å bli sugd er deiligere enn å pentrere en vagina, slikke, analsex, etc. Ingenting slår en god blowjob.
-ajla Skrevet 9. august 2011 #26 Skrevet 9. august 2011 Det bare er sånn. Det å bli sugd er deiligere enn å pentrere en vagina, slikke, analsex, etc. Ingenting slår en god blowjob. Klarer ikke helt å skjønne meg på det, men jaja.
Gjest Katten. Skrevet 9. august 2011 #27 Skrevet 9. august 2011 Klarer ikke helt å skjønne meg på det, men jaja. Heller ikke jeg. Men vi har alle forskjellige preferanser.
-ajla Skrevet 9. august 2011 #28 Skrevet 9. august 2011 Det som gjør det mest vanskelig for meg å forstå det er egentlig at jeg synes puling er MYE bedre enn å foreksempel bli slikket. Forvirrende.
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #29 Skrevet 9. august 2011 Det som gjør det mest vanskelig for meg å forstå det er egentlig at jeg synes puling er MYE bedre enn å foreksempel bli slikket. Forvirrende. Ja, men å ha en preferanse for puling er mistenkelig i våre dager.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #30 Skrevet 9. august 2011 Ja, men å ha en preferanse for puling er mistenkelig i våre dager. Så for å unngå mistanke, startet du en tråd om kuksuging. Godt jobba!
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #32 Skrevet 9. august 2011 Tror ikke det er så mange menn som vil ha deg når du blir gammel, uansett hvor mye du elsker å suge. Jeg skal vel finne noen. Ellers så må jeg begynne å kidnappe ungguttene og gi de en sterk drink før jeg binder de fast. Tror det må være ganske traumatiserende.
Gjest "gjest" Skrevet 9. august 2011 #33 Skrevet 9. august 2011 Så for å unngå mistanke, startet du en tråd om kuksuging. Godt jobba! He, he, takk.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #35 Skrevet 9. august 2011 Jeg tenker på kuksuging hele tida, jeg. Jeg elsker både å suge og bli sugd. Det finnes massevis av jenter som er flinke med munnen sin, men gutter er og blir bedre på dette området. Sorry, girls. Jeg kan skjønne at gutter er bedre på runking da de tross alt har fiklet med snurrebass i all sin tid og vet hva som kjennes best, men hvorfor er de bedre på suging? Hvor mange menn klarer å bruke munnen på seg selv slik at de vet hvilken teknikk som kjennes best? (og nå fikk jeg morsomme bilder i hodet).
Skylines Skrevet 9. august 2011 #36 Skrevet 9. august 2011 Fordi de lettere vet hva som kjennes godt antar jeg?
hulaboer Skrevet 10. august 2011 #37 Skrevet 10. august 2011 Hvor er det man finner dere, kvinner som er så ivrige etter å suge?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #38 Skrevet 10. august 2011 Jeg kan skjønne at gutter er bedre på runking da de tross alt har fiklet med snurrebass i all sin tid og vet hva som kjennes best, men hvorfor er de bedre på suging? Hvor mange menn klarer å bruke munnen på seg selv slik at de vet hvilken teknikk som kjennes best? (og nå fikk jeg morsomme bilder i hodet). Jeg tviler på at han snakket om autofellatio her. Du vet vel at mange menn liker å suge andre menn?
Gjest Eurodice Skrevet 10. august 2011 #39 Skrevet 10. august 2011 Jeg tviler på at han snakket om autofellatio her. Du vet vel at mange menn liker å suge andre menn? Ikke for at dette har noe med saken å gjøre, men jeg kom til å tenke på noe jeg svarte da jeg (som singel) ble spurt om hvordan det stod til med sexlivet. "Det blir en del autosex, da", sa jeg. Vedkommende trodde jeg mente sex i bil .
Gjest Bond Skrevet 10. august 2011 #40 Skrevet 10. august 2011 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå