Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Man blir ikke smelt på tjukken av litt fellatio, la oss skåle for alle kuksugende kvinner (og menn).
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg sugde kuk i tre timer i går, har aldri sett en så lykkelig mann.
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 (endret) Og det var søndagens absolutte visdomsord, "gjest"! hehe... Endret 7. august 2011 av Margareth
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Vel, den nye parolen må bli: Sug kuk og få deg en utdannelse. Penetrativ sex begynner jo i de her hårde tider å bli mistenkelig.
billcat Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Man blir ikke smelt på tjukken av litt fellatio, la oss skåle for alle kuksugende kvinner (og menn). Tiltredes! We are ever so grateful.
Gjest boiboi Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg tenker på kuksuging hele tida, jeg. Jeg elsker både å suge og bli sugd. Det finnes massevis av jenter som er flinke med munnen sin, men gutter er og blir bedre på dette området. Sorry, girls.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Jeg sugde kuk i tre timer i går, har aldri sett en så lykkelig mann. Stakkars mannen din. For det er nemlig farlig å ha ereksjon i flere timer. Menn som har langvarig ereksjon, risikerer koldbrann i penis, og etter tre-fire timer bør du oppsøke lege, sier urolog Per Inge Lundmo ved St. Olavs Hospital. Mannen din bør dermed oppsøke lege umiddelbart. Kilde: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/19/440637.html 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Stakkars mannen din. For det er nemlig farlig å ha ereksjon i flere timer. Menn som har langvarig ereksjon, risikerer koldbrann i penis, og etter tre-fire timer bør du oppsøke lege, sier urolog Per Inge Lundmo ved St. Olavs Hospital. Mannen din bør dermed oppsøke lege umiddelbart. Kilde: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/19/440637.html Hahahahaha! Dette må være det dummeste jeg har hørt på lenge. En ung viril, og rimelig full mann, kan gjerne kose seg med ereksjon i timesvis og komme i bøtter og spann.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Hahahahaha! Dette må være det dummeste jeg har hørt på lenge. En ung viril, og rimelig full mann, kan gjerne kose seg med ereksjon i timesvis og komme i bøtter og spann. "Har du en ereksjon som varer i tre-fire timer, er det fare på ferde, sier urolog Per Inge Lundmo ved St. Olavs Hospital. En ereksjon består i at penis fylles med friskt arterieblod. Når blodet blir stående, tappes det for oksygen, og vevet begynner å dø. Da er blodet blitt svart og tjæreaktig." Klarer du ikke å lese hva doktoren sier? Det er direkte farlig og kan føre til koldbrann. Du må være rimelig naiv og uvitende hvis du ikke tror på høyt utdannede doktorer, men i stedet innbiller deg at forumtrollet som påsto at mannen hadde en tre timer lang ereksjon snakker sant. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 De fleste av mine elskere har hatt ereksjon i timesvis mange ganger. En maratonøkt fører ikke til koldbrann, da hadde jeg hatt et lite hav av blåsvarte amputerte peniser på samvittigheten. Og han kom da flere ganger! Men ereksjonen kom straks tilbake. Herregud. Lenge siden noen har sugd deg, kanskje, eller er du kvinne som syns pikk er ekkelt?
Gjest Katten. Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Føler meg nesten snytt om det bare er suging på gang (om ikke det er omstendigheter som vanskeliggjør penetrering). Det er ypperlig som en forrett, men jeg skal faen meg ha hovedretten òg! 1
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Føler meg nesten snytt om det bare er suging på gang (om ikke det er omstendigheter som vanskeliggjør penetrering). Det er ypperlig som en forrett, men jeg skal faen meg ha hovedretten òg! Ganske så enig, pulings er heftig.
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Jeg sugde kuk i tre timer i går, har aldri sett en så lykkelig mann. Du måtte da bli lam i munnen til slutt?
Gjest anonym gutt Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Jeg sugde kuk i tre timer i går, har aldri sett en så lykkelig mann. Jeg er en mann med ganske så sterk sexdrift, men aldri verden om jeg hadde slikket en jente i tre timer.
Gjest KateW Skrevet 9. august 2011 #16 Skrevet 9. august 2011 Er det ikke ganske vanlig å suge kuk i timesvis?
Sophie-Ann Skrevet 9. august 2011 #17 Skrevet 9. august 2011 Jeg gav min kjære en skikkelig omgang på lørdag, super digg å se han komme . Han var faktisk sliten etterpå
Gjest Katten. Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 Er det ikke ganske vanlig å suge kuk i timesvis? Det er absolutt normen, og alle jenter som ikke gjør det vil aldri bli lykkelig!
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #19 Skrevet 9. august 2011 Hurray for cocksucking! Men innimellom blir jeg frustrert over den lille munnen min og jekslene bak. Jeg trykker og presser kuken langt nedi halsen, men gapet blir jo ikke større og tennene er fortsatt litt i veien. Jaja, når jeg blir gammel så er de der kanskje ikke lengre?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #20 Skrevet 9. august 2011 Hurray for cocksucking! Men innimellom blir jeg frustrert over den lille munnen min og jekslene bak. Jeg trykker og presser kuken langt nedi halsen, men gapet blir jo ikke større og tennene er fortsatt litt i veien. Jaja, når jeg blir gammel så er de der kanskje ikke lengre? Tror ikke det er så mange menn som vil ha deg når du blir gammel, uansett hvor mye du elsker å suge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå