AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg vet at det finnes utrolig mange innlegg der intimbarbering er i fokus, men fant ikke noe på et raskt søk der problemet var mørke og tykke hår. Som sagt så sliter jeg med veldig mørke og tykke hår. Det føles ut som at de vokser ut igjen allerede etter 24 timer, og det er jo ikke særlig pent nå i sommermånedene med tanke på bikinilinja. Epilering er ikke noe alternativ, da jeg er redd for at dette blir alt for vondt med tanke på de tykke hårene. Brasiliansk hos profesjonelle er heller ikke noe alternativ da dette ikke finnes på mils omkrets her jeg bor. Derfor lurer jeg på om noen har andre tips? Det er i hovedsak bikinilinja som irriterer meg da det i all hovedsak er denne som synes da jeg har på meg bikini.
Antlers Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Hva med pinsett? Da har du mer kontroll, og kan ta ett og ett hår om gangen - mindre vondt enn epilering. Det tar lang tid før håret vokser ut igjen, og neste gang du napper vil håret sitte mye løsere, og lar seg lettere fjerne. Hårfjerningskrem fungerer bra for meg, men jeg har lyse hår, så antar at dine vil synes nesten like fort som ved barbering. Forskjellen er at de vil være litt mykere når de vokser ut.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 kjøp lumea fra philips. aldri mer hårete bikinilinje hos meg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå