Lizz84 Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg og kjæresten har litt ferie igjen, planlegger derfor en tur til en storby på julegaveshopping i begynnelsen av desember. Hvor anbefaler dere oss å dra? Hvor er det billig og god julestemning? Vi har tidligere vært i Berlin i begynnelsen av desember, kjempe fint og anbefales - men vi vil prøve noe nytt i år Skal til Barcelona i februar så det er ikke aktuelt i desember. New york hadde vært fantastisk, men det blir ikke aktuelt før neste år pga. økonomi. Derfor ser vi etter en storby i Europa. Noen tips?
Gjest Candide Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Hva med Wien? Jeg har ikke vært der selv, men har hørt den skal være en fin by for juleshopping. Samtidig er det ikke er det en by som "alle" reiser til heller
Lizz84 Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Hva med Wien? Jeg har ikke vært der selv, men har hørt den skal være en fin by for juleshopping. Samtidig er det ikke er det en by som "alle" reiser til heller Takk for tips Wien har jeg ikke tenkt på, det skal jeg sjekke ut nærmere!
freddy Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Julemarkedet i Tallin skal også være kjempekoselig og det er jo også en rimelig by med mulighet for billige flybilletter.
Pippi92 Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 København tror jeg er fin til juleshopping. På Tivoli har de julemarked vært år.
MissStiles Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Hva med Wien eller München? Innmari koselig med julemarked i Tyskland og Østerrike. Kan anbefales.
Mermaid Blues Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Jeg har vært i Paris, London og Budapest rett før jul og synes alle tre var toppers Budapest er helt klart det rimeligste alternativet av de tre, vi betalte ca ingenting for hotell og shoppingen er veldig ålreit. Julemarkedet var også innmari koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå