Gå til innhold

blir så trøtt...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det bobler over av hormoner i kroppen for tiden og jeg burde "hatt meg litt" men har ingen mann å gjøre det med.

Er det vanlig å bli så trøtt i kroppen når en går med denne "boblingen"?

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Trøtt faktisk?

Skulle tro det hadde en motsatt virkning.

AnonymBruker
Skrevet

Det bobler over av hormoner i kroppen for tiden og jeg burde "hatt meg litt" men har ingen mann å gjøre det med.

Er det vanlig å bli så trøtt i kroppen når en går med denne "boblingen"?

noen som vet?

Vanlig for meg iallefall. Slapp, giddaløs og søvning. Gidder ikke legge to pinner i kors for å finne noen å ha meg med...

Gjest Nedfall
Skrevet

Det vanlige er vel å bli litt trøtt etter sex eller onanering? Kanskje ts skulle onanert litt "for å få det ut av systemet"?

AnonymBruker
Skrevet

Det vanlige er vel å bli litt trøtt etter sex eller onanering? Kanskje ts skulle onanert litt "for å få det ut av systemet"?

syns det blir værre etter håndarbeidet, altså vil bare ha mer og mer så jeg prøver denne gangen å la være...

jeg er visst slapp og trøtt før også.. faens dritt altså..

AnonymBruker
Skrevet

syns det blir værre etter håndarbeidet, altså vil bare ha mer og mer så jeg prøver denne gangen å la være...

hilsen TS

Gjest Katten.
Skrevet

Vel, da kvinner ikke slipper ut de samme muskelavslappende stoffene i kroppen sin, men samme mengde/mer endorfiner, dopamin og gudene vet hva - så er det få ganger jeg har møtt ei som blir trøtt etter sex. Som regel enda mer oppspilt, pratesyk, kosesyk og generelt sett alt annet enn trøtt.

• Liker 1
Gjest Nedfall
Skrevet

Vel, da kvinner ikke slipper ut de samme muskelavslappende stoffene i kroppen sin, men samme mengde/mer endorfiner, dopamin og gudene vet hva - så er det få ganger jeg har møtt ei som blir trøtt etter sex. Som regel enda mer oppspilt, pratesyk, kosesyk og generelt sett alt annet enn trøtt.

Ok, men jeg vet de slapper av etter onanering ihvertfall. Da er det jo de som må jobbe! :sjarmor:

Gjest Nedfall
Skrevet

Du kan ikke ha noe stoffskiftegreier da?

Skrevet

Du kan ikke ha noe stoffskiftegreier da?

Eller en depresjon?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, men jeg vet de slapper av etter onanering ihvertfall. Da er det jo de som må jobbe! :sjarmor:

tror det ligger der ja, all jobbinga...

AnonymBruker
Skrevet

Eller en depresjon?

TS

hverken stoffskifte eller depresjon... lider vel heller av forelskelse..

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg jobber ikke når jeg onanerer. Jeg jobber når jeg har sex.

Skrevet

hverken stoffskifte eller depresjon... lider vel heller av forelskelse..

Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg jobber ikke når jeg onanerer. Jeg jobber når jeg har sex.

Jeg har visst erfaring med feil damer.. ! :lur:

Skrevet

Jeg har visst erfaring med feil damer.. ! :lur:

I flertall? :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Du lider av forelskelse, men er for trøtt til å gjøre noe med det? hmm med meg er det motsatt. Når jeg er forelsket er jeg "på", og gjør det meste for å få henne.

Men folk er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...