AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei! Jeg vurderer å ta et kurs gjennom NKS (Markedshøyskolen), studiet er NOKUT-godkjent og med 10 studiepoeng. Jeg har ingen utdannelse etter videregående, men har jobbet med administrasjon i noen år. Dette kurset er ikke veldig ulikt det jeg allerede jobber med, men en mulig god kompetanse for meg. Jeg vil altså få meg litt mer tyngde og kompetanse, så derfor lurer jeg på om det er noen som helst mulighet for at NAV kan støtte noe slikt? Jeg er aleneforsørger for et barn og jeg vet at man kan søke om støtte til studier, men jeg vet ikke om det slikt nettstudium - selv om det er gjennom Markedshøyskolen - kan godkjennes? Selvsagt kan jeg ringe NAV, men jeg ønsker å forhøre meg med dere orakler først Takk!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 NAV-støtte til utdannelse er vel først og fremst tiltenkt de som er arbeidsledige, så jeg tviler på om du har rett på noe. Helt ærlig synes jeg dette er bare rett og rimelig; du har jobb så du bør kunne klare å betale dette selv, eller høre med arbeidsgiver om de er interessert i å sponse deg. Men når det er sagt så er det bare NAV som kan gi deg et 100% korrekt svar på dette. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå