Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg er en gutt som faktisk har bestemt meg for at jeg aldri vil flytte eller gifte med sammen med en norsk jente, jeg har kommet frem til at jeg mye heller vil ha en jente fra Ukraina eller russland, Årsak, veldig enkelt øst-Europeiske jente har mye mer respekt for menn generelt, ser mye mer opp til en mann og stiller ikke ikke så store krav til mannen, og mye mer trofast, og mye mer hyggelige! Så til dere norske jenter skjerp dere sykt mye mer oppi hodet slutt å vær noen idioter, får mer respekt for men generelt se mer opp til menn bli mer trofast mot de, og slutt å still så høye krav, SKJERP DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal bli sammen med en mann. Jeg har kommet frem til, at jeg heller vil gifte meg med en kvinne fordi bare en kvinne kan respektere meg på den måten jeg vil bli respektert. Menn, skjerp dere! 29
Gjest "gjest" Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Ingen av de russiske damerne jeg kjenner er spesielt store tilhengere av menn generelt. Hvertfall ikke norske menn som tror de har skaffet seg en hushjelp når de i realiteten har funnet en dame som er adskillig tøffere enn dem selv. 32
Gjest lilletrine Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 hehehe ja du har tydeligvis ikke møtt alle de russiske jentene som drar på ferie til Tyrkia da og det er ikke få.... Respekt ja hahahaha.. Morsomt 1
Gjest BabyBlue Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Jeg synes det er synd du mener at alle norske kvinner oppfører seg slikt. Muligens det er likestillingssamfunnet som skremmer deg, men selv om kvinner den dag i dag har rett til å si i fra når nok er nok til mannen sin betyr ikke det at vi er helt "idiot i hodet". Du har tydeligvis gitt opp for lett, for jeg vet at det finnes mange flotte kvinner der ute med hodet på rett plass. Du menger deg tydeligvis med feil type jenter, eller så har du gått på en skikkelig smell, og det er jo synd. Men jeg finner meg ikke i at du snakker ned til ALLE norske kvinner på den måten. Det er rett og slett idiotisk og veldig, veldig sytete. Og btw... respekt er fortjent, ikke noe man får automatisk.
I Grosny Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg er en gutt som faktisk har bestemt meg for at jeg aldri vil flytte eller gifte med sammen med en norsk jente, jeg har kommet frem til at jeg mye heller vil ha en jente fra Ukraina eller russland, Årsak, veldig enkelt øst-Europeiske jente har mye mer respekt for menn generelt, ser mye mer opp til en mann og stiller ikke ikke så store krav til mannen, og mye mer trofast, og mye mer hyggelige! Så til dere norske jenter skjerp dere sykt mye mer oppi hodet slutt å vær noen idioter, får mer respekt for men generelt se mer opp til menn bli mer trofast mot de, og slutt å still så høye krav, SKJERP DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kjenner vel noen russiske damer, og har kjennskap til ganske mange. De er ikke sååå rosenrøde som du tror, men mange er mer forsiktig med direkte negativ prat med stygg stemme enn det som er altfor utbredt i Norge. Mer trofast, hmmm, ikke godt å si. Hyggeligere, hmmm, jeg tror jeg kanskje føler meg enig der, med forbehold. Skal du satse øst så anbefaler jeg sterkt å lære språket skikkelig og fort. Tenk deg dama foran satelitt-TV i stua, og du forstår bare bruddstykker av den støyen. Vondt i hodet? Det er enorme kulturelle forskjeller på Russere og Russere også. Forskjellen på en Russer og en Russer kan sammenlignes med forskjellen på en nordmann og en Tyrker. Det finnes mange gode damer i både Norge, Ukraina og Russland. Mange Russere, spesielt de litt eldre har vokst oppmed en fæl utdannelse der de fikk bedre karakterer dersom de ga de svarene som var politisk riktige, i stedet for de som var sanne. Det har ikke alle hatt godt av. Til slutt, dersom du gifter deg og henter hjem ei dame derfra, så må du beregne å forsørge henne ganske lenge, kanskje i tre-fire år, før hun er konvertert og omskolert til det norske arbeidsmarkedet. Det er enklest dersom du finner ei som er lingvist. 2
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Du er en kjempeørn!!! J#%$*& nakke!!! Kos deg med å forsørge ei kjærring resten av livet ditt a! Hu blir ei bra vaskehjelp! Hurra for deg din kjempeidiot! 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Hatt deg med en øst europeisk hore nå eller? De er bare ute etter penger, norske jenter er ute etter en likeverdig partner. 6
Adelaine Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Lykke til med det, du. Blir bra den dagen du finner ut at ikke alt er så rosenrødt med disse damene som du skal ha det til 2
camze Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal bli sammen med en mann. Jeg har kommet frem til, at jeg heller vil gifte meg med en kvinne fordi bare en kvinne kan respektere meg på den måten jeg vil bli respektert. Menn, skjerp dere! Amen!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Utrolig hvor hissige mange av KG-brukere er... seriøst, voks opp, kvinner. Dere trenger ikke synke ned på et lavt nivå kun fordi TS har sine egne meninger som dere tydeligvis ikke tåler. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 De er vel like forskjellige som det norske jenter / kvinner er? Min erfaring med kvinner fra Ukraina er at de er egoistiske, manipulerende og brukte menneskene rundt seg, inkludert meg selv. Av den grunn er jeg mer skeptisk til ukrainere nå, men det er ikke ensbetydig med at alle ukrainere vil meg vondt? 1
I Grosny Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 De er vel like forskjellige som det norske jenter / kvinner er? Min erfaring med kvinner fra Ukraina er at de er egoistiske, manipulerende og brukte menneskene rundt seg, inkludert meg selv. Av den grunn er jeg mer skeptisk til ukrainere nå, men det er ikke ensbetydig med at alle ukrainere vil meg vondt? De som prøver lykken med utlendinger har vel en litt annen mentalitet enn de som satser på hjemmebane. Jeg har iallfall ikke noe grunnlag for å si at en nasjonalitet er bedre eller dårligere enn andre. Østblokkjenter har imidlertid en soleklar fordel foran de Norske. Språket deres gjør noe med stemmen, slik at de snakker Norsk på en mykere, vakrere og mindre smertefull måte enn innfødte Norske damer. Alvorlige ulemper nevnte jeg i mitt forrige innlegg. Til slutt anbefaler jeg å se etter dame her hjemme i stedet. Det er nok gode damer her hjemme. Til og med damer som ikke terroriserer trommehinnene våre.
Gjest Michel Skrevet 29. mars 2012 #14 Skrevet 29. mars 2012 jada ukrainske jenter er pene de, flinkere enn norske til å ta vare på utseende sitt, pga de ikke drikker seg fulle annenhver helg som man blir utrolig fort gammal av! men at ingen norske har respekt for menn er helt feil. det kommer an på om hun elsker eller ikke. det er lett å gjennomskue. og det fins ukrainske damer som bare bruker menn også så det er sagt. 3
Gjest Eline4 Skrevet 29. mars 2012 #15 Skrevet 29. mars 2012 De Russiske jentene jeg kjenner.. Hm, de er ikke akkurat slik som TS beskriver Heller meget hardhendte(enkelte voldelig mot mannfolk), sta, drikker veldig mye og står virkelig på sitt! Men dette er bare de jèg kjenner! Alle er forskjellige. Så det spørs nok mye på personene du har møtt og, da! Kan ikke ta alle under en kam!
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. mars 2012 #16 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg er en gutt som faktisk har bestemt meg for at jeg aldri vil flytte eller gifte med sammen med en norsk jente, jeg har kommet frem til at jeg mye heller vil ha en jente fra Ukraina eller russland, Årsak, veldig enkelt øst-Europeiske jente har mye mer respekt for menn generelt, ser mye mer opp til en mann og stiller ikke ikke så store krav til mannen, og mye mer trofast, og mye mer hyggelige! Så til dere norske jenter skjerp dere sykt mye mer oppi hodet slutt å vær noen idioter, får mer respekt for men generelt se mer opp til menn bli mer trofast mot de, og slutt å still så høye krav, SKJERP DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg synes ikke jeg stiller høye krav. du har bare en tedens til å havne borti drittkjerringer. eneste kravene mine er at han er trofast og snill mot MEG, men det siste er tydeligvis vanskelig for noen Endret 29. mars 2012 av Nuppdupp 1
She_Leiva Skrevet 29. mars 2012 #17 Skrevet 29. mars 2012 Slappav'a, ut ifra skrivemåten din å dømme, så er det enda flere år til du har LOV til å gifte deg uten foresattes tillatelse. Du har nok lært noe om livet til den tid vennen. 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #18 Skrevet 29. mars 2012 De som prøver lykken med utlendinger har vel en litt annen mentalitet enn de som satser på hjemmebane. Jeg har iallfall ikke noe grunnlag for å si at en nasjonalitet er bedre eller dårligere enn andre. Østblokkjenter har imidlertid en soleklar fordel foran de Norske. Språket deres gjør noe med stemmen, slik at de snakker Norsk på en mykere, vakrere og mindre smertefull måte enn innfødte Norske damer. Alvorlige ulemper nevnte jeg i mitt forrige innlegg. Til slutt anbefaler jeg å se etter dame her hjemme i stedet. Det er nok gode damer her hjemme. Til og med damer som ikke terroriserer trommehinnene våre. He he, då må det i såfall vere store lokale skilnadar! Eg arbeider med 2 stk Svetlanaer frå Russland. Ho eine er frå Sibir og den andre utanfrå Moskva og begge er veldig koselege kvinner. Sjarmerande, omsorgsfulle, vanlig utsjånad. Ho eine er dessutan superintelligent. Men når eg snakkar med ein av dei to (eller gud forby begge på ein gong!) så trur eg at hovudet skal eksplodere. Makan til nasale pipestemmer skal du leite lenge etter. Og så snakkar dei så fort at det føles som et maskingevær! Vel og merke skjer dette kun på norsk. Men på russisk så er det noko heilt anna. Då høyers dei heilt normale ut, men litt djupe stemmer! No skal det seiast eg eg også er venninne med ei frå ukraina. Ho har ein nydeleg lavmælt dialekt frå Hedemarken, og kan sjarmere kven som helt på telefon! 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #19 Skrevet 29. mars 2012 Jeg er en gutt som faktisk har bestemt meg for at jeg aldri vil flytte eller gifte med sammen med en norsk jente, jeg har kommet frem til at jeg mye heller vil ha en jente fra Ukraina eller russland, Årsak, veldig enkelt øst-Europeiske jente har mye mer respekt for menn generelt, ser mye mer opp til en mann og stiller ikke ikke så store krav til mannen, og mye mer trofast, og mye mer hyggelige! Så til dere norske jenter skjerp dere sykt mye mer oppi hodet slutt å vær noen idioter, får mer respekt for men generelt se mer opp til menn bli mer trofast mot de, og slutt å still så høye krav, SKJERP DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg syns du rett og slett er litt RASIST som skjærer alle damene i ett folkeslag under samme kam. Du skriver at alle norske damer er idioter, mens alle øst-europeiske damer er hengivne og respektfulle. Du tillegger kvinner her egenskaper som du ikke har noen forutsetning for å bygge oppunder med fakta. Hvorfor du hater norske damer så mye vet jeg ikke, men jeg håper at du ikke kun går etter nasjonalitet når du ser etter en livspartner. Mange er de norske mennene som tror de har fått seg en russiske pusekatt i huset, og finner ut at de har endt opp med en russisk binne....
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #20 Skrevet 29. mars 2012 vet ikke om de respekterer menn så mye og er russere hyggelige ??????????? men 1 ting er sikkert jentene fra rus er sexy jeg kunne tenke meg ei her nå men bare for 1 natt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå