Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #1 Del Skrevet 23. november 2003 Kanskje jeg kan få tips til noe godt her? Hva spiser dere på en søndag sånn i slutten av november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. november 2003 #2 Del Skrevet 23. november 2003 Kalkunstek, poteter og rosenkål :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. november 2003 #3 Del Skrevet 23. november 2003 Lasagne, men det blir til Robinson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 Idag bakte jeg brownies.....hele kaka forsvant på null komma ingenting....Ikveld skal vi ha spaghetti m kjøttboller a la lady og Landstryker'n.....gjenganger på søndager her i huset..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 23. november 2003 #5 Del Skrevet 23. november 2003 Ovnsstekt laks med linsestuing og woka grønnsaker (med chili). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 23. november 2003 #6 Del Skrevet 23. november 2003 Hjemmelaget pizza m/ kjøttdeig, løk, paprika, sjampinjong, jalapenos, mais og tomatpure/salsa/hvitløkssaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. november 2003 #7 Del Skrevet 23. november 2003 Kylling og nudler. Vi kutter ned på endel godismat nå før jul - da smaker julematen så myyyye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. november 2003 #8 Del Skrevet 23. november 2003 Vi har spist spaghetti med kjøttdeig og hvitløksbaguetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. november 2003 #9 Del Skrevet 23. november 2003 Ingenting. Skal dytte i meg en tørr brødskive seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. november 2003 #10 Del Skrevet 24. november 2003 Vi spiste Finnbiff med potetmos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. november 2003 #11 Del Skrevet 24. november 2003 Igår fikk ungene risengrynsgrøt, mens jeg og gubben lagde oss italiensk gryte til kvelds i stedet for middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. november 2003 #12 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg lagde Toro-lasagne går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 24. november 2003 #13 Del Skrevet 24. november 2003 Vi hadde kylling stekt med urter, salat og nanbrød *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå