AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Er det sånn at bare de førstedatene som varer i 8-12 timer er vellykket? Synes jeg bare hører om at folk blir sammen etter et første møte som varer i timevis. Så dersom man har et helt vanlig første møte på 1-3 timer, så er liksom ikke det bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 Første date skal vare i 4 timer, 12 minutter og 33 sekunder. Alt annet er feil og bekjentskapet er dømt til å mislykkes. Nei hallo, det sier seg da vel selv at dette er noe som er forskjellig fra par til par, av den enkle grunn at vi som mennesker er svært ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 Første stevnemøte (date) er jo egentlig til bare for å danne seg et førsteinntrykk og se om personkjemien stemmer eller ikke. Og da sier det seg forsåvidt selv at jo bedre personkjemien etc. fungerer, desto lenger varer også stevnemøtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Del Skrevet 7. august 2011 Det varierer nok veldig. Og noen ganger har man jo ikke mer enn 2-3 timer til disposisjon, så en date som varer kort kan jo fint være vellykket den og. Jeg har vært på date alt i fra 45 min, til 40 timer. Jeg er kjærste med han som jeg var på date med i 40 timer, og på den daten så kyssa vi ikke engang, men andre natta så sov jeg i armkroken hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #5 Del Skrevet 7. august 2011 Minimum 3 timer og 47 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 7. august 2011 #6 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg avtaler når vi skal møtes men ikke når vi skal avslutte. Hvis noe ikke stemmer, så er det greit for begge å finne på hvorfor de må hjem, etc. Hvis kommunikasjonen er lett, så varer møte gjerne lengre. Det spørs jo når man møtes. Er det fra kl 12, så kan et vellyket møte vare i 6-8 timer. Er det fra kl. 16, så blir det ikke mer enn 3 timer. Begge finner ut av det underveis, syns jeg. Det er vel ikke så vanlig å si "Ja, jeg kan gå en tur med deg, men jeg må stikke om en time". Sinderella story? Da snakker jeg ikke om de som har jobb, barn, etc å gå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå